{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Til hundens bedste...? {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den forfærdelige situation, at jeg (måske) skal flytte for mig selv.
Jeg har jo en dejlig dejlig hund, som jeg elsker overalt på jorden...
Vil meget gerne høre Jeres mening om følgende:

Nu bor jeg sammen med min kæreste, og jeg står for alt, hvad der har med Carlo at gøre (...undtagen regningerne). Min kæreste er aldrig hjemme pga job.
Mit problem er, at hvis jeg flytter for mig selv, så bliver det i en lille lejlighed (max 30-50 m2)...da jeg er studerende og derfor ikke ejer af mange penge (sikkert andre end mig der kender til det...). Nu bor vi i hus (175m2) udenfor byen...med kort afstand til dejlige skove og strande, hvor Carlo rigtig kan få lov at løbe frit... Hvis jeg flytter, så kommer jeg til at bo inde i byen, hvor mulighederne ikke er de samme...og jeg bliver nød til at arbejde mere ved siden af skolen end jeg gør nu...hvilke vil sige, at min dejlige Carlo dreng vil være meget alene hjemme... (...husk på at han er en kelpie...og derfor kræver sin "flok").
Derfor er mit spørgsmål... Hvad ville være bedst for Carlo... At være hos mig...som jeg selvfølgelig ønsker...er bare bange for, at han blliver "tosset" (stresset) af så lidt plads - både inde og ude... Eller at finde ham et andet hjem ...som måske er det bedste for ham..??!!
Jeg vil gøre det bedste for min dejlige hund...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til hundens bedste...?