{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

Hund spiser anden hunds afføring {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har denne tæve som er lidt over 1 år gammel.

Hun er begyndt på at spise min gårdhunds afføring.

Hun står og venter på at han bliver færdig så hun kan æde hans.

De har indtil for 3 uger siden fået det samme type foder, og nu får hun kingsmoore med havfisk.

Er der nogen der ved hvorfor de gør det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund spiser anden hunds afføring
  • #1   29. mar 2017 Rigtig meget tørfoder kommer mere eller mindre ufordøjet ud i den anden ende. Så det kan være fordi den er sulten og gerne vil have den andens foder. Om det har været en tur igennem systemet, betyder ikke så meget, for nogen hunde.

Min hund æder min kats afføring, hvis der mulighed for det, og jeg tror det er af den årsag.

Det er noget andet med hvalpe, men nu beskriver du så heller ikke en hvalp men en unghund der nu udviser denne "atypiske" adfærd.

Hvad var årsagen til foderskiftet?

• #2   29. mar 2017 Sanne.

Okay der kan man bare se. Hun får ellers den mængde hun skal have.

Det er fra Hvalpe foder til voksen foder.
    (Efter doktor dyr's anvisning)

• #3   29. mar 2017 Det er da heller ikke sjovt pludselig, at blive en voksen vov, og skulle til at spise sundere, og mere kedeligt smiley

Jeg kan jo ikke sige med sikkerhed, at det er årsagen. Det virker bare oplagt smiley

Men det er en vane du bør se at få brudt. Pt. er der Parvo i omløb, og det smitter igennem let kontakt med aff.
    Selv inficeret aff. på dine sko, fra en gåtur, kan være nok til, at smitte dine dyr.

Hvis så ens vov får den vane ligefrem at spise andre hundes aff. så kan det gå grueligt galt.

• #5   29. mar 2017 Der er et trick med at fodre pølle-afgiverende med ananas. Det giver åbenbart en grim smag eller lugt, så det ikke er så attraktivt

• #8   30. mar 2017 Mine hunde elsker "snacks" fra kattebakken smiley De får kvalitetsfoder med højt kødindhold, og har foder stående 24-7, så det er ikke sult der driver dem smiley

Hunde er bare klamme, og har virkelig dårlig "smag" smiley Du må træne dig ud af problemet.

Kommentér på:
Hund spiser anden hunds afføring

Annonce