Min hund spiser ikke /: {{forumTopicSubject}}
Tja folk med overvægtige hunde ville nok kalde det et luksusproblem...
Men Nuser er generelt ikke specielt sulten, i hvert fald spiser han ikke...
Jeg kan ikke forstå det for vi sørger jævnligt for at give ham forskellig mad - da jeg er helt indforstået med at det samme tørfoder hele livet nok ikke er specielt fristende i længden.
Men alligevel går han altid væk fra madskålen lige så snart han ser mig fylde skålen op...
(Det skal lige siges at vi aldrig lader en skål stå med mad fremme hele dagen, der er kun mad i skålen når han skal spise)
Jeg prøver ofte at opmuntre ham ved at få ham til at lave tricks og så får han sin mad som belønning - for han skal jo ha' med på en eller anden måde (:
Nogle gange spiser han også bagefter det, men det er ikke altid...
Men selvom han ikke kan lide hundefoder, er det ikke ensbetydet med at han hader mad...
Menneskemad og kattemad er intet problem - er det fordi han har fået andre "smagsoplevelser" at han ikke vil spise sin egen mad?
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 46 Svar: 214
Tak skal I ha :o)
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 166
I stedet gjorde vi et stor nummer ud af at stille fodret frem på nogenlunde samme tid hver dag og fjerne det igen efter en vis tid uden at gøre et stor nummer ud af det.(selvom jeg ofte ikke havde det godt med at fjerne en madskål med mad). Hun begyndte lige så stille at spise igen. (kan god stadig godt springe et måltid over)
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 166
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 142
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 142
aug 2009
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 98
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.974
Mine "bliver sultne" af den metode og spiser så resten selv af skålen eller på græsset....
Min hund spiser ikke /: