3.162 visninger
|
Oprettet:
hund spiser katte lort hvorfor?? {{forumTopicSubject}}
vores hund er begyndt at tage kattens lort fra katte bakken og spise det.
mangler han nogen stoffer eller har en en anden ide til hvorfor han gøre det. vi har aldrig set ham gøre det før, katten plejer at være ude kat men vi er flyttet til et sted hvor katten skal være inde kat.
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 9
sep 2014
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 579
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
Mine kan godt li Rævelort FØJ
dec 2010
det er det det sviner, han tager det op og smider det andre steder i huset også spiser han det.
vores kat er kræsen
mangler han så de protoiner??
vil det hjælpe med en lukket kattebakke?
skal jeg skifte foderet??
dec 2013
dec 2013
dec 2010
men vil det hjælpe med en lukket katte bakke?
dec 2010
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 3.296
Hvad skulle en lukket kattebakke hjælpe, hunden kan vel sagtens stikke snuden ind, der hvor katten går ind?
Du kunne måske stille kattebakken i badeværelset (eller et andet rum), og så sætte et børnegitter op i døren. Katten kan sagtens komme til kattebakken, men det kan hunden ikke
dec 2010
jeg kan ikke sette et gitter op så kan katten ikke komme der ud og han gider ikke hoppe over den.
jeg kigger lige på det.
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
jeg har løst problemet ved at vende den lukkede bakke ind mod et hjørne.
den anden kattene har, står på 1. salen, og der kommer hundene ikke - det er løgn, Citta kommer derop, men den bakke er også lukket og har ikke fristet hende.
en åben bakke er da for fristende i mine øjne
apr 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 345
Du kan også som andre nævner købe et børnegitter, hvis katten ikke vil hoppe over kan du måske fjerne en enkelt tremme så katten kan komme igennem men ikke hunden.
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Dette har været diskuteret herinde utallige gange, og hvergang påstår folk at det er den som lægger lorten som skal ha`"et el.andet" Se logisk på tingene, det er som sagt HUNDEN som skal "behandles".
Sorry, jeg bliver bare SÅ træt af at folk som ikke aner noget om emnet, giver dårlige råd videre.
sep 2014
Men du har helt ret... det er den hund, som ÆDER lorten, der skal ha' dem!
dec 2007
Ellers har mine vapser altid fået ananas som altid har hjulpet
mar 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 868
Meget kattefoder er fyldt med smagsstoffer, som kommer med ud i den anden ende. Og så synes hunden, at det er en delikatesse....
sep 2014
"Har du problemer med at din hund spiser sin egen afføring eller andre hundes afføring så kan Kaprotabs væres løsningen
Kaprotabs gives dagligt til hunden sammen med dens foder og derved mindskes dens behov for at spise afføring (Koprofagi)
Tabletterne gives til hunden sammen med sit foder og hvis problemet ikke er løst inden for 3-4 dage kan dosis øges med 1 tablet.
Tabletterne gives dagligt i op til 14 dage og her efter stopper behandlingen. Hvis hunden begynder på sin uvane igen på et senere tidspunkt startes behandlingen op igen.
Små hund 1 tablet dagligt
Mellem og store hunde 2-3 tabletter dagligt
Husk at tabletterne ALTID skal gives i forbindelse med at hunden får mad.
1 tabet indeholder 300mg Na-glutaminat
Når hunden spiser sig egne er eller andres afføring skyldes det ofte en øget impulsoverledning i nervebanerne fra lugtpithel og lutcenteret eller at hunden forsøger at optage den "manglende" mængde pancressekret fra egen afføring eller andre hunde eller ræves afføring.
Denne vane er både ulækker og så kan det også give nogle helbredsmæssige problemer for hunden.
Tabletterne Kaprotabs vil løse problemet for hunden hvis den spiser sin afføring eller andre hundes afføring på grund af ovenstående. Efter behandling i 3-4 dage vil du kunne se en forbedring og ellers øges dosis med 1 tablet.
Kaprotabs gives som en kur i 14 dage og gentages efter behov."
Kaprotabs ændrer lysten/behovet for at ÆDE lorten og har INTET at gøre med det der kommer ud i den anden ende
sep 2014
dec 2007
Tabletterne prøvede jeg på den sidste af de 3 hunde men de havde ingen virkning på hende så jeg gentog ananas kuren og hun stoppede efter et par få bidder med at røre nogen afføring What so ever. JFYI
sep 2014
Det er fint, men nok en dårlig idé at bilde andre ind at det er det skidende dyr, som skal ha' dem
dec 2007
Det er nok også en af grundene til at jeg ikke stoler på dyrlæger før de HAR bevist deres værd.
dec 2007
hund spiser katte lort hvorfor??