{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.301 visninger | Oprettet:

Dovne mennesker... {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu været bruger her i HG et stykke tid.......jeg har læst om de samme problemer gang på gang......jeg har givet de samme råd mange gange ......og alligevel er det altid de samme problemer der dukker op når man har hund.
Jeg tror ikke at jeg har fundet de "vise sten".....men jeg har erfaret, at et problem er generelt, når det kommer til problemer.......tålmodighed!

Hunde er ikke ens......de skal ses individuelt.......og det tager tid......ja lang tid ved visse racer og individer.

Jeg ved, at ved tålmodig træning og viden om hundens naturlige instinkter kan man komme derhen hvor man gerne vil have sin hund.

Jeg ser desværre mange hundeejere give op lang tid før .....og skille sig af med hunden .......så sørgeligt.....

Nogle siger at de ikke har kemi med hunden....andre at tiden ikke er der.......men jeg mener at tålmodigheden med det at have en hund (nogen gange en krævende hund) ikke er der.

Jeg synes det er sørgeligt at opleve......og jeg begræder de hunde der må lade livet fordi deres ejere ikke havde tålmodigheden til dem.

Lise

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dovne mennesker...
Kommentér på:
Dovne mennesker...

Annonce