{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Efter kastrationen ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået kasteret Gilbert af den grund at vi også har en tæve og ikke ønsker nogen uønskede graviditeter.
Hans opration blev desværre lidt mere kompliceret da hans ene kugle ikke var faldet ned og lå helt inde i bughulen og han har det bestemt ikke for fedt nu her 1½ døgn efter. Han er meget præget af smerter og har svært ved at finde ro nogen steder:-( Hvilket jo ikke i sig selv er så underligt når han har været sådan en tur igennem.

Det der bekymre mig mest lige nu er han ligesom blevet meget nervøs og reagere ved at give et ordentligt spjæt fra sig over den mindste og for øvrigt kendte lyd eller en lidt for hurtig bevægelse fra os af. Han virker nærmest helt bange og skræmt nogle gange.
Han er normalt ikke den nervøse type men tværtimod typen der går lige ind i alt og alle med gå på mod.

Vores tæve har været opereret flere gange og hende har vi aldrig oplevet sådan.

Er der nogen her inde der har prøvet noget lig. med deres guldklump???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efter kastrationen ??
  • #1   23. nov 2006 Dyr, som mennesker, der oplever smerte vil ofte reagere anderledes end normalt.

    Har du ikke fået noget smertestillende til ham??
    Har du talt med dyrlægen om det??

    God bedring til din Gilbert


  • #2   23. nov 2006 Anja A >>> Jeg vil også mene, at det må være smerterne, som Gilbert viser...

    Har du talt med dr dyr om det...?

    God bedring til ham...! Tanker herfra...


  • #3   23. nov 2006 Han har fået smertestillende og har også snakket med dyrlægen om det her i eftermiddags og han siger det højst sansyndeligt er smerten der gør det.
    Så Henriette og Miss Fich det ku se ud som om i har ret:-)

    Så jeg skal hente noget andet og forhåbentligt beder smertestillende på apoteket som dr. dyr har ringet ind.

    Tak for jeres svar:-)


Kommentér på:
Efter kastrationen ??

Annonce