{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.383 visninger | Oprettet:

Hund i seng Hvem bestemmer? {{forumTopicSubject}}

Min kæreste arbejder deltids nat arbejde. Og på de kolde nætter alene, er Sally blevet rigtig god til lune min kolde dyne smiley

MEN det må hun ikke for fruen smiley Hvad gør jeg?

Skal jeg bare gøre det alligevel og tage skideballerne (Hvilke jeg får rigeligt af alligevel smiley ) ?

Eller skal jeg gøre det alligevel og stå op før hun kommer hjem af skaffe alle bevis materialerne af vejen? smiley

Eller skal jeg bare dominere hende (kæresten), tis på hende og vise hende hvem der bestemmer? smiley

ELLER skal man være den gode tøffelhelt og holde hunden ned fra sengen. Selvom hendes bede øjne og "stakkels mig piv" er blevet så meget værre med årene? smiley

Hvad er evt jeres regler? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund i seng Hvem bestemmer?
  • #4   18. dec 2016 Først bider du hende i øret, så et alfarul og SÅ tisser du på hende, altså kæresten!
    Stakkels Sally skal da have lov til at være i sengen smiley

Jeg bor alene, og her får alle 3 lov til at sove i sengen smiley Tror faktisk slet ikke jeg kan sove ordentligt hvis ikke de ligger hos mig smiley

• #5   18. dec 2016 Vi har hund i sengen herhjemme, kan slet ikke forestille mig nætterne uden hende smiley

Min kæreste er så blød at han har taget benene af sengen så hun ikke skal hoppe så højt da hun har dårlig ryg! smiley

• #8   18. dec 2016 Da vi havde større hunde,var det ikke noget problem,men så fik vi 1 cavalier,så fik vi en seng på 180 cm,så fik vi 1 cavalier til og forsøg viser, at der sagtens kan være 3 cavalier og 1 gæstehund...Vi skifter bare sengetøj lidt tiere..;-),det er altså mega hyggeligt med hunde i sengen pt har vi 2 cavaliere i sengen..

• #9   18. dec 2016 Her har vi ingen hund i sengen.:)
    Det startede også med ingen hund i sofaen men det må hun godt nu.
    Dog holder vi hende nede af sengen da hun bliver en stor hund og med hendes pels kommer vi til at sove i hår hvilket er ulækkert..:)

profilbillede
  • #11   18. dec 2016 Så klart skal Sally være i sengen når den alligevel ikke er optaget.
    Fjern beviserne så kæresten ikke har nogen gode argumenter for hvorfor hun ikke skulle opholde sig der - men tag konfrontationen.

Tissemetoden bør kun bruges i yderste konsekvens da det kan have utilsigtede følger!

• #15   18. dec 2016 Herhjemme er det så enkelt, Hundene bestemmer.
    Det vil sige at skulle min kæreste få en dårlig ide om at hundene ikke må være i sengen, så kunne han da få en madras på gulvet, så er der også mere plads til hundene smiley smiley

• #17   18. dec 2016 Jeg havde ladet hunden sove i sengen .. Det bestemmer jeg sku smiley

• #19   18. dec 2016 Hehe smiley
    Er hun en skrap kost (kæresten), så købt en madras og læg dig der når hun er på job smiley
    Så bliver der ikke splid og Sally bliver ikke upopulær..

Herhjemme er det mig der er kosten, det er min seng, mine hunde og klart de må være der. Det er så kun Citta og den ene kat der ligger der hele natten, de to store nøjes med at "godnatputte" i sengen, de skrider automatisk når de får det for varmt.

• #20   18. dec 2016 Jeg synes det er lidt svært, for på den ene side elsker jeg at putte med Atlas i sengen, men på den anden synes jeg også, at man bør respektere det, hvis din kæreste finder det helt frygteligt at skulle ligge i en seng med hundehår. Jeg havde nok accepteret kærestens valg, hvis ikke en masse overtalelse og løfter ommere sengetøjsskift osv ikke virkede. Men ellers er der jo kommet mange gode råd til alternativer, som du kan bruge smiley

• #21   18. dec 2016 Isabelle - jeg har afsløret fruen en del gange i at putte med Sally i sengen. Men for hende er det bare en lille "svipser". Jeg må ikke smiley

Misse - Det er prøvet, men det er ikke godkendt. Vi fik hende sammen.

AG - Skideballerne er også blevet mildere med tiden smiley

Jeg har mange gange overvejet en høj lille seng der kan stå ved siden af.

Jeg har taget skideballen mange gange. Og fjernet beviser mange gange. Men det er lidt pudsigt at der lige er 30 grader på madrassen i fodenden smiley

Men når alt kommer til alt så kan hun jo også godt selv finde på at få hende op og putte. Så lige nu er det sådan "Hvis mor siger Ja". Om sommeren gider hun ikke ligge der hele natten pga varmen, men om vinteren putter hun igennem.

Lige PT er det sådan at hun ikke fælder særlig meget, og jeg vågner nemt, så når døren går op siger "hvem er det?" og så håber jeg på at kæresten ikke høre at hun hopper ned fra sengen smiley Og kæresten spørger har hunden været oppe i sengen? øøøh næææh.. Og hvis jeg er afsløret siger jeg bare at det var noget hun gjorde helt af sig selv, hvilket hun aldrig bare gør smiley

• #22   18. dec 2016 Vi har to store hunde, de er IKKE i sengen!
    Kan ikke fordrage hundehår i sengen smiley

De kan også meget bedre lide at ligge i vores bryggers ved hoveddøren hvor der er lidt køligt smiley

• #24   18. dec 2016 Vupti!

profilbillede
  • #33   19. dec 2016 Benzo tror han bestemmer, så han tager min plads i sengen når jeg ikke er der, konen sover så tungt at han ustraffet kan liste sig op, men når jeg kommer ind ryger han ned derfra, enten via kommando eller fysisk, ned kommer han.
    Han hygger sig lige så godt på gulvet i stuen som i sofaen, der kan han bare ikke dominere nogen, konen og sønnen på 5, han tror jo stadig lidt på at han er en taskehund, sådan var han jo opdraget:)

• #34   19. dec 2016 smiley

• #36   19. dec 2016 Ufatteligt at der er folk der i år 2016 stadig hænger fast i den ikke eksisterende dominans teori.

• #37   19. dec 2016 Eller også synes hunden, at en seng er mere komfortabel, og at der er plads, når du ikke er der, Allan...

• #38   19. dec 2016 Man tager sig til hovedet.

• #39   19. dec 2016 Suk smiley

I får lige den her med...

profilbillede
  • #40   19. dec 2016 Åh gud smiley det gider vi ikke diskutere igen please smiley

• #41   19. dec 2016 Dominans teori?? Vil man se det i praksis, så kom bare forbi.

Ligger vi på gulvet ligger hunden der også, så gulvet fejler åbenbart ikke noget,

Kommentér på:
Hund i seng Hvem bestemmer?

Annonce