{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund i seng..
  • #1   30. okt 2006 Ingen af mine hunde kommer ikke op i sengen.
    Synes det er ullækkert. Jeg vil ha en ren seng uden hundehår :o)
    Ikke en gang kattene må komme op i sengen.

• #2   30. okt 2006 Mine putter i sengen , under min dyne , og de elsker det :o)) jeg synes ikke de sviner , der er jo heller ikke så store ;o)

• #3   30. okt 2006 Altså ingen af mine hunde kommer op i sengen... Fjerner lige det "ikke" ;o)

• #4   30. okt 2006 hehe... min kæreste har et nat arbejde lørdag, og der kommer jago altid op og ligge.. kæresten er ikke så vild med han ligger i sengen så vi gør det i smug..hihi... men nej, jago sviner ikke... selvom han ser ud til det...hehe

• #5   30. okt 2006 Fie har sin faste plads i sengen og hun ser ud til at nyde det i fulde drag smiley

• #6   30. okt 2006 men jago blir liggende oppe på dynen....

• #7   30. okt 2006 Mine smider sig på sofaen når vi er gået i seng. Den lille plejer at ligge i fodenden men hun fylder heller ikke SÅ meget endnu. Når kæresten er taget på arbejde kommer samson op og ligger ved siden af. Jeg synes det er hyggeligt!

Og skifter da bare sengetøj lidt oftere smiley

• #8   30. okt 2006 Mine er både i seng og sofaer...jeg synes det er dejligt :o)

Om ikke andet, så er det jo bare at støvsuge sofaerne lidt mere, og skifte sengetøj lidt oftere...men jeg synes personligt ikke det er et problem.

• #9   30. okt 2006 okay.. tak for jeres svar alle sammen.. smiley
    dem der har hundene liggende i sengen : får man ikke problemer med rangordenen, når de nu får lov til alt det der??
    og dem der ikke har : hvorfor??

• #10   30. okt 2006 Min kommer aldrig op i hverken seng eller møbler, men han er jo også en stor race... synes ikke de høre til der.

• #11   30. okt 2006 Synes nu ikke det er noget problem for mine hunde at finde ud af rangordenen her hjemme!

• #12   30. okt 2006 Jeg synes at det er hyggeligt..æ. Men jeg har nu hellere ikke problemer med om min hund er ren eller ej, da jeg sørger for at fjerne snavs inden sengetid...
    Hundehår har faktisk hellere ikke været et problem, men det er sikkert fordi jeg ser så dårligt i mørket.. *fnis*

• #13   30. okt 2006 heller ikke med jago.... han ved godt det er os der bestemmer.. han er heller ikke den dominante type..

• #14   30. okt 2006 begge mine har en madrass ved siden af sengen , i soveværelset, men når jeg står op, smutter Lilo og mikey op i sengen og putter med manden som er hjemvendt fra natarbejde, det sker også at jeg vågner og de ligger i sengen, helst gerne lige midt mellem mine ben så jeg ikke kan flytte mig,
    så de kommer op i sengen hver mogen, men efter en time smider jeg dem ud og så sker det ikke før næste dag

• #15   30. okt 2006 *MGP * : neh det ved jeg godt, men nogle hunde mener at de gør.. smiley

• #16   30. okt 2006 Min synes at det er lige så hyggeligt at ligge på gulvet, tror ikke at han mangler det.... han prøver i hvert fald aldrig på at komme derop.

• #17   30. okt 2006 det lyder hyggeligt allesammne.. det tror jeg også at jeg vil prøve når jeg får en.. smiley
    tak alle sammne..

• #19   30. okt 2006 Cato kommer heller ikke i sengen eller møblerne, jeg vil ikke have en stor hund i sengen, og i møblerne vil jeg slet ikke have ham, der er nmasser af gulvpladstil ham, også har han en kurv i stuen og en i soveværelset.
    Og hvorfor skulle de være i møblerne, jeg tager da ikke hans kurv.

• #21   30. okt 2006 Jeg synes det er hyggeligt og dejligt - dog har det en ulempe. Min hund vil ikke ligge på gulvet nu. Hun skal sove på noget, enten sofa, seng eller i nødstilfælde i sin kurv.
    Det er ok herhjemme, men er hun med i byen hvor hun ikke må være i møblerne, går hun hvileløst rundt.

• #22   30. okt 2006 mine prinsesser i sengen er det bedste jeg ved.. det er så smadder hyggeligt også dejligt og ligge og nusse med dem.. både mig og tøzerne elsker det.
    og det bliver hurtiger beskidt men det tager jeg ikke så tungt skifter bare lidt ofter.. de kommer også i sofaen ja over alt jeg synes bare det er dejligt og have dem ved mig hele tiden.

• #23   30. okt 2006 Selvom Fie har fri adgang til sengen ligger hun tit på gulvet og gerne med hovedet ovenpå hendes legetøj eller indenunder sengen *G*

• #24   30. okt 2006 Nej.
    - eller jo, på mit værelse.. men der sover han ikke,
    da kun hvis han lige hurtigt kommer ned på værelset, så ligger han der i 2 min, også væk igen. men det er også det eneste sted.

han ligger hverken i sofaer eller andre senge.
    der kommmer så meget hundehår.
    og vi har ikk købt nogle sofaer for at hunden skal ligge i dem, men for vi selv skal.

• #25   30. okt 2006 Ja vores Sindy ligger også i sengen og det er dejligt. Hun er så også en hund der ikke fælder. Og hun ved også godt hvem der bestemmer. Hun kan også komme og fortælle mig at NU skal vi i seng. Hvis jeg har været lidt for længe oppe om aften/natten. ;o)

• #26   30. okt 2006 * Men jeg har ikk noget imod at andre folk hr deres i senge og sofaer..
    det er jo deres valg (:

• #27   30. okt 2006 Luna ligger i sengen:-) Hun har sin egen dyne, som hun ligger på ved siden af mig.

Oliver, katten, ligger ovenpå mig.. På min uldplaid:-)

Og når vi får hund nr 2, får den da også lov til at ligge oppe i sengen..

• #28   30. okt 2006 Det er min faste overbevisning, at hunde har bedst af at være i deres eget rum om natten. Det kan måske være hyggeligt at have en hund i sengen, men prøv at forestille jer, at der kommer en dag, hvor hunden er gammel og evt. ikke han holde på hverken det ene eller det andet, hvem har så hjerte til at lukke den ude fra soveværelset. På dette tidspunkt vil det da være synd at lukke den væk, så hellere gøre det lige fra starten og hunden er lige lykkelig, måske mere. Jeg nyder at komme ned og morgenhilse på min hvalp, der er kæmpeglad for at vi kommer og siger godmorgen til ham.

• #29   30. okt 2006 Aase L

Hvis hunden ikke kan holde på det ene eller det andet, er det så ikke tid til at sige på gensyn til hunden ?

Eller er jeg for langt ude nu ?

• #31   30. okt 2006 vores hunde får lov en gang imellem i weekenderne,og fast nytårsaften,og det er superskønt at putte med dem,når ikke de fiser. puuuha.

• #32   30. okt 2006 Min hund er aldrig i sengen eller i møblerne.. men den har sin faste plads ved siden af sengen.. det kunne være et kønt syn med en stor "rotte" og børn i sengen.. og især når hun er i løbetid.. ejj der står jeg altså af..

• #33   30. okt 2006 Altså - der er jo en grund til jeg lige har investeret en formue i en større seng - for i mandens seng kommer de kun, når han ikke er hjemme.

Så når den nye seng ankommer så kan Baloo, Bianca, Bolette og jeg næppe komme til at skændes over pladsen - 120 cm bred og 210 cm lang. Længden fordi min mands seng har samme længde.

Overvejer en større dyne, for de vil alle sammen enten ligge under eller ovenpå - så den må gerne blive større.

Har haft hund i sengen det meste af mit liv - selvom det er noget gris', så vil jeg ikke undvære tryghed, varme, hengivenhed og mest af alt 3 dejlige vuffere i min nærhed.

Cherie har vejrtrækningsproblemer pga. alder og størrelse, så hun sover ikke i sengen. Hun ligger i sin elskede sækkestol, som støtter hende hvor der er mest brug for det. Belvdere har en monster stor hundeseng, den elsker han at ligge i - den er sort, så nogen gang kan man blive helt i tvivl om han ligger i den.

Gitte

• #34   30. okt 2006 Monique har hvad jeg kalder puttetid i sengen, hun tumler med Evan i 5min, putter og nusser med mig i 5 min og når vi slukker lyset lister hun af sig selv ned i kurven.
    Om morgenen når det forbandede ur ringer strækker hun sig og putter sig hos mig i 5-10 mn inden jeg står op.
    I løbet af dagen står segen fri til hendes afbenyttelse, men det er sjældent hun benytter sig af det, hun bare elsker hendes kurv!!

Sviner.. nææ.. bare lidt hundehår, men sådan er det jo at have hund (med hår)

• #35   31. okt 2006 René ;
    Jo, der har du tiil dels ret, ! Men der kan jo i et langt hundeliv opstå så mange forskellige ting, der gør at det er meget besværligt med hund i sengen. Jeg mindes med rædsel et tilfælde med tarmbetændelse (mange år siden) men det havde da været det frygteligste svineri at sove i samme rum hvor det foregik, bevar mig vel !!! Det er jo den slags ting men render ind i, også med en ung hund.

• #36   31. okt 2006 Aase

Ja i et sådan tilfælde ville Fie nok også få lov at sove på gulvet eller rapoén

• #37   31. okt 2006 Rene´; Ja, men det er jo der jeg mener det er synd for hunden . Den er vant til at være i sengen og man kan jo ikke forklare den hvorfor den pludselig ikke må. Så hellere have den i et rum hvor det er nemt at gøre rent efter den. Og som jeg skrev før " hunden er så glad, når man kommer og siger godmorgen "

• #38   31. okt 2006 Jeg vil ikke have min i snege og møbler, jeg vil ikke risikere at hun springer derop med beskidte poter eller en ordentlig gang løbetid.

• #39   31. okt 2006 Monique er så også i sofaerne når hun får lov, der er ikke frit spil i vores møbler netop fordi løbetid og møbler ikke rigtigt hænger sammen.

Monique er ikke steget i graderne bare fordi hun må komme i møblerne.

Kommentér på:
hund i seng..

Annonce