760 visninger
|
Oprettet:
hund i seng {{forumTopicSubject}}
heej alle ..
min kæreste har li været ude at sejle i 3 måneder og jeg lod min lille hund sove i sengen mens han var ude..
det var ret dumt for nu vil hun selvfølgelig stadig sove i sengen. men det træls nu hvor vi sover 2 og syns heller ikk det så lækkert ..
hvordan lærer jeg hende nu at sove i hendes kurv igen ?
uden at det virker som en straf for hende ?
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.166
Men du må jo smide den ned af sengen og rose den meget når den er nede hvor du vil have den.
jan 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 152
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.213
Du kommer nok til at skulle være lidt hård til at starte med - det er bare ned ned ned og ros når hun er nede og ligger i en seng på gulvet. Men piver hun om natten bliver du nødt til at ignorere hende fuldstændig.
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 841
Det var ikke sjovt for den, da den var rask igen, føj vi havde det skidt, jeg gjorde soveværelset rent i lugt fjerner, også sengetøjet og ordnede dens hus (vask osv) og så var det slut,ned i huset så tit den kom prøvede at komme op i løbet af de første 2 nætter, huset stod så jeg kunne ligge en hånd ned til den, når den rodede rundt, men den kom ikke op. ca 2 dage, prøvede den ihærdigt, så var det sådan set det, den kan finde på at prøve, hvis noget ser anderledes ud :o) men den ved det godt,nogle gange når jeg ikke at puffe den ned, inden den selv er sprunget:o))
Koncekvens toldnodighed og ikke noget ind i mellem, det virkede for os. held og lykke med det.
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 358
hund i seng