{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

hund i seng {{forumTopicSubject}}

heej alle ..
min kæreste har li været ude at sejle i 3 måneder og jeg lod min lille hund sove i sengen mens han var ude..
det var ret dumt for nu vil hun selvfølgelig stadig sove i sengen. men det træls nu hvor vi sover 2 og syns heller ikk det så lækkert ..
hvordan lærer jeg hende nu at sove i hendes kurv igen ?
uden at det virker som en straf for hende ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund i seng
  • #1   10. sep 2009 Tja, Kan kun give dig ret. Dumt.
    Men du må jo smide den ned af sengen og rose den meget når den er nede hvor du vil have den.

• #2   10. sep 2009 Jeg har haft sovet med min hun i sengen indtil jeg flyttede sammen med min kæreste, og nu skal hunden sove i sin kurv (siger kæresten :P). Jeg har bare købt en rigtig lækker blød seng med pude og tæppe i, og så har jeg ellers haft sat mig ned til hunden mens han var i kurven og nusset, snakket, givet godbider og leget. Han virker faktisk meget tilfreds med det nu smiley Og i stedet for at "smide ham ud" af sengen fulgte jeg ham over i kurven og blev der lidt med ham, og snakkede ikek med ham ved sengen. Håber det kan hjælpe smiley

• #3   10. sep 2009 Derfor jeg IKKE lader min vaps sove i sengen for jeg ved at hvis hun først kommer derop slipper jeg aldrig af med hende igen smiley

Du kommer nok til at skulle være lidt hård til at starte med - det er bare ned ned ned og ros når hun er nede og ligger i en seng på gulvet. Men piver hun om natten bliver du nødt til at ignorere hende fuldstændig.

• #5   10. sep 2009 Jeg har hunde allergi så ingen hunde i min seng, men da Citha blev kørt ned blev jeg nødt at smide manden ud og hunde op i sengen for at kunne passe på den ikke slikkede og kom galt afsted, ved selv at gå rundt, den lå hos mig i 7-8 uger.
    Det var ikke sjovt for den, da den var rask igen, føj vi havde det skidt, jeg gjorde soveværelset rent i lugt fjerner, også sengetøjet og ordnede dens hus (vask osv) og så var det slut,ned i huset så tit den kom prøvede at komme op i løbet af de første 2 nætter, huset stod så jeg kunne ligge en hånd ned til den, når den rodede rundt, men den kom ikke op. ca 2 dage, prøvede den ihærdigt, så var det sådan set det, den kan finde på at prøve, hvis noget ser anderledes ud :o) men den ved det godt,nogle gange når jeg ikke at puffe den ned, inden den selv er sprunget:o))
    Koncekvens toldnodighed og ikke noget ind i mellem, det virkede for os. held og lykke med det.

• #6   10. sep 2009 Kan manden ikke sove på gulvet ????

Kommentér på:
hund i seng

Annonce