Det HELT rigtige Legetøj Det HELT rigtige Legetøj
Kender i det at jeres hund har det der ene stykke legetøj, som bare er den tand bedre end alt det andet?
Det har Jessie.
Kort tid efter at jeg fik jessie for 2 år siden forelskede hun sig DYBT i en lyserød plysgris, som jeg en dag købte i bilka.
Der var bare INTET der kunne erstatte den.
Desværre blev den revet itu af en venindes gårdhund efter få måneder og kunne ikke ikke fixes.
Så jeg måtte en tur tilbage til Bilka, hvor jeg til min fortvivlelse fandt ud af at de ikke forhandlede dem mere.
Øv bøv.
Men sørme om jeg så ikke ved et tilfælde få dage efter fandt den i løvbjerg. Weeee ren glæde
Og Jessie var overlykkelig.
Meeeeeeeen, igen efter få måneder var det denne gang min mors gravhund der fik den spillet ad.
Og igen måtte jeg en tur ud efter en ny. Men denne gang kunne den heller ikke fået i løvbjerg.
Så jeg besluttede mig for og reparer den så godt jeg kunne, imens jeg fortsat holdt udkig efter en ny.
Men efter næsten 1½ år og 3 yderligere reparationer, havde jeg stadig ikke haft heldet med mig.
Men så for 2 dage siden sendte min fantastiske veninde mig dette billed.
(har fjernet ansigtet på hendes datter)
Weeeeeeeeee.....
Hun havde fundet dem i TYSKLAND....
Jeg blev bare så glad. Men det var kun en brøkdel af den glæde Jessie udviste da hun modtog sin lidt for tidlige julegave. hihi.
Hvad med jer?
Hvor langt er i gået for og skaffe jeres hunds yndlinglegetøj eller andet?
dec 2014
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 458
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 69 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.865
De har to chuck-it bolde indendøre. De er fuldstændig ens, bortset fra, at den ene er helt orange og den anden har en blå stribe.
Bellen vil ALTID have det bedste og har Coffey det, hun synes er bedst, så jager hun ham rundt indtil hun på en eller anden måde får det fra ham.
Og således med chuck-it boldene. Hun vil have den orange. Ikke den med striben, nix, den orange...
Når hun har den, er hun ikke interesseret i andet, det er top-favoritten over alt andet legetøj.
Så vil Coffey have ro, så skal han sørge for at hun får den ..... eller.. VI sørger for at hun får den, for han er flintrende ligeglad
Vi behøver ikke at gøre den store indsats for at finde favorit-legetøjet til vapperne - vi køber det når vi lige løber ind i vores udstyrs-pusher...
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 4 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 736
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 3 Emner: 425 Svar: 10.635
maj 2015
Følger: 53 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.510
aug 2006
aug 2006
Jeg blev overrasket forleden dag da Bellen pludselig kunne - synes ikke lige det er noget vi har øvet.
De andre hunde, som vi har haft alene øvede vi lidt med, hvordan hun har fanget den ved jeg ikke
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 4 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 736
aug 2006
Coffey er ikke så kreativ med hvor han skal lede. Vores tidligere hund Cassius vidste altid præcis hvor hvad lå og gik direkte til det. Bellen ser ud til at kunne det samme.
dec 2014
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 458
Har virkelig prøvet og lære hende det på mange forskellige måder.
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 936 Hunde: 8 Emner: 351 Svar: 8.149
Alvin havde en elefant bamse, som jeg egentlig fik som "afsked gave" af en veninde fra efterskolen...
Den mistede benene af og til, så jeg syede dem på igen, indtil de ikke kunne mere.
Til sidst var den bare en pølse
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.389
Af en eller anden grund, er det ikke hver gang
Kia er svær at købe legetøj til, da hun ikke rigtig ser ud til, at have en favorit ... måske den kaninbamse hun fik da hun var baby ... dengang var der skrald i ørerne, brum i maven, og piv i poterne, i dag er der kun piv i en enkelt pote
Hun ødelægger ikke sit legetøj, så hun er ikke dyr i legetøj.
Hun er mest til at have en dummy med sig overalt i skoven. Men ellers så bruger hun ikke mange minutter på legetøj hjemme.
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.171
jeg købte denne her i tyskland sidste jul, og han har elsket den og passet så godt på den.. jo Citta og Gandalf har lemlæstet den et par gange, men det kunne fikses med nål og tråd..
aug 2008
Følgere: 1084 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 2.744
Yndlingslegetøjet faldt jeg over for nogle år siden på en udstilling til en pris på 15kr. - egentlig var der lidt piv i, som Tucker bestemt ikke er til, men bamsen så god ud og til den pris tænkte jeg at det var et forsøg værd. Han forgudede den! Det var bare det bedste jeg nogensinde havde købt og han var god til ikke at få den til at sige noget.
Efter laaang tid fik han så lavet hul på og begyndt at pille piveren ud og jeg kunne godt se at dens dage var ved at være endte, men hvad dælen skulle jeg så gøre, jeg havde aldrig igen set sådan en igen. Heldigvis faldt jeg pludselig over en magen til på en webshop og den blev med det samme bestilt - det er stadig yndlingslegetøjet herhjemme
mar 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 293
Men da han var lidt mindre var yndlingslegetøjet en IKEA rotte. Dem har han ødelagt nogle stykker af nu og jeg har givet lidt op med at give ham dem for de holder kun nogle minutter.
Men den lærte han at hente når jeg siger "Hvor er den fine rotte? Kan du finde rotten?" - nu er det så overført til at hente et eller andet stykke legetøj og det virker for det meste.
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.953
Derudover har hun en lammebamse uden fyld, som jeg gav opdrætter, da hun var helt lille, den er stadig absolut nr et iblandt alle "de nye" ting
maj 2015
Følger: 53 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.510
Må vi se den berømte hety?
Det HELT rigtige Legetøj