4.438 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Pølser - de helt rigtige..... Pølser - de helt rigtige.....

Ja du troede nok det var noget anden, men det handler blot om hvilket pølser der er de bedste smiley

Vi skal holde rejsegilde fredag den 28.1.2011 og jeg vil godt give de bedste pøller - også til den bedste pris smiley

Hvilket mærker anbefaler du?
(nu ikke din lokale slagter som bor på Bornholm, når jeg bor ved Vejle *gg*)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pølser - de helt rigtige.....
  • #1   20. jan 2011 jeg sys de frankfurtere man kan få i netto til 15-17 kr, er de bedste, blir dejligt sprøde på grillen og har en rigtig god smag... namme nam

• #2   20. jan 2011 Til hotdogs (røde pølser) er de bedste pølser nettos røde smiley mums elsker dem smiley men ja elelrs er nettos pølser rigtig gode

• #3   20. jan 2011 Steff holberg, de er meget godt. Dem har vi lige fået i hotdogs... Bare du ikke køber dem i protein tarme... De skal helt serveres med en ordenlig ket. og rem. til smiley

• #4   20. jan 2011 Theilgaards... smiley
    (link fjernet)

• #5   20. jan 2011 Ja nettos røde er gode til prisen, men synes de er lidt tynde smiley

• #6   20. jan 2011 Jeg tror vi hopper over grillen så det er blot røde pølser med brød ovs.
    Det er jo ikke lige årstiden for udendørs råhygge så derfor holdes det blot simpelt smiley

Har dog sørget for masser af kage/pølsehorn til håndværkerne, da muren er færdige imorgen og derfor ikke deltager. De fik serveret fasterlavnsboller med flødeskum i dag, så håber de sender en masse gode energier i huset smiley

• #7   20. jan 2011 steff houlberg...

• AndersN
    AndersN Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 159
    #9   20. jan 2011 Røde fra grillen og langelændere.... er i fuldstændig fra den folk??!!! Ingen respekt for pølser !!! Jeg må bede om mine himmelblå!

Tillad mig at indvige dig i pølsens verden kære TS;-) Jeg er medlem af DK's første pølseloge. Vi bruger vores møder 6 gange om året til at få kåret årets tarm. Der er et meget bredere spænd end man lige tror og om det er røde, grå, medister, frankfurtere eller "lønder" er ikke noget man griber lemfældigt an. Der til kommer det spørgsmål der hedder om det er på panden på grill eller om de skal koges. Hvad de skal koges med og om det er naturtarm eller kunsttarm.

Alt dette kunne jeg fortsætte med men kan dog se du har valgt de røde fra grillen. Der til vil jeg sige tag istedet en stor gryde.Smid et løg i du lige har skrællet og flækket i 4. En ½ øl og en ½ Te-ske salt og peber.
    Vandet bringes i kog og så skruer du ned igen. Når vandet er "under kontrol" igen ligger du pølserne i. De må ikke koges for hårdt for så springer de og ingen gider spise flækket tarm! Hvornår de er færdige er en smagssag og det vil jeg lade være op til dig;-)
    Dog vil jeg sige du naturligvis bør have klippet sløjfer/knuder af inden du tilbereder pølserne.

Og hvilken rød pølse anbefaler jeg så? Ser som det er 3 mulige.

Spar-butikkernes "luksus" røde pølse.
    Coop DK butikkernes standart røde pølse.
    Og den sidste vil være fra din lokale slagter.
    Grunden til disse anbefalinger er at de alle, med mindre din slagter er en bums, indeholder en kødprocent på over 80.:-)

Velbekomme smiley

• #10   20. jan 2011 Røde pølser skal da være fra gøl, alle andre pølser skal være langelændere ....

• #11   20. jan 2011 * Nystrup & Nielsen *
    Det må jeg sige.... 1000 tak fordi du indviede os i kunsten at udvælge/tilberede en pølse smiley

Jeg vil helt sikkert følge dit råd næste fredag smiley

Tror jeg snupper brugsens de bedste = coop tror jeg det er smiley

Med mindre andre kommer med indsigelser der vægter lige så hådt som din begrundelse smiley

• #12   21. jan 2011 coops pølser..AD:-))

• #13   21. jan 2011 De er nok i proteintame..

Kommentér på:
Pølser - de helt rigtige.....

Annonce