Mærkelig adfærd {{forumTopicSubject}}
Mig og Rotteberg har haft en ekstraordinær stille morgen i dag... Jeg stod tidligt op og har været lidt ude i haven med ham, ellers har jeg bare siddet og læst lidt og skrevet med folk, indtil nu. Rotteberg lå på sin yndlingsplads i sofaen og sov... Pludselig løfter han hovedet og hyler, altså som i et rigtig langt ulvehyl. Han har ALDRIG hylet før, aldrig nogensinde, heller ikke når andre hunde gør det eller når man sætter en video på med hylende hunde eller ulve. Han hyler i sådan 5-7 sekunder, meget ulveagtigt og uhyggeligt. Og så lægger han hovedet ned igen og sover videre.
what the.......... ?!?!?!
Det er ikke fordi der var noget der gjorde ondt, når det gør ondt på ham "hyler" han på en meget anden måde. Nogen der kan forklare hvorfor min 4-årige hanhund flokhyler for første gang i sit liv fra sin plads i sofaen på en stille lørdagsmorgen?
Han er så mærkelig
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.751
Seriøse bud? Nixen bixen
maj 2012
Følger: 9 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 86 Svar: 1.008
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
Jeg tror simpelthen det er fordi de drømmer.
maj 2011
Følger: 9 Følgere: 14 Emner: 1 Svar: 923
Jeg har en som nogle gange hyler, hvis hun bliver overivrig - hun sætter simpelthen i et stort hyl, og vi har tit joket om at der slet ikke er spottet ulve heroppe i Thy - folk har bare hørt Freja og tænkt ulv
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.220
"Jeg tror han ligger og drømmer, og dermed får kontakt til sin indre ulvehund. Han lyder som en hund med enorm god kontakt til sin slægt og aner."
maj 2012
jamen, jeg tror I har ret. Han har sikkert ligget og drømt et eller andet.... formentlig ulveagtigt xD
Hvor sjovt at Lia gør nøjagtig det samme, M.I.!
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.751
Selv får jeg gåsehud (på den gode måde) af at høre det
https://www.youtube.com/watch?v=O2VknoBVLVs
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
Det har jeg aldrig oplevet hos mine hunde - og de kan ellers nok hyle!
Tror du ikke han har hørt noget udenfor?
Her kan hjem-is-bilen eller en ambulance igangsætte den reaktion.
Mine hunde laver kun sådanne små, korte hyl eller piv når de drømmer. Ja de kan faktisk små-gø i søvne, selvom de ikke gøer i vågen tilstand.
maj 2012
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.097
Laika gøer ALDRIG når det kommer gæster men det sker at hun gøer sammen med Zenta en gang imellem når jeg kommer hjem. Jeg kan tydeligt høre forskel på dem, for Zenta gøer helt nede fra maven af og lyder større end hun er, mens Laika lyder som en skødehund .. Zenta det er VOV VOV, mens Laika er mere Vuf vuf
Nå men den anden dag gøede de også, pludselig slår Laika hen i et ulvehyl efter hendes sædvanlige vuf ..
Jeg gloede sku lidt
Jeg tror bare at hun blev overstadig
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
Mærkelig adfærd