655 visninger
|
Oprettet:
Badetøffel BanDana & Anton & Tante Gurli
24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Watertail. {{forumTopicSubject}}
Nogen der har prøvet at deres hund har fået watertail ?
Hvor hurtigt gik det over ? Og hvad gjorde I ? eller hvad gjorde dyrlægen ved det ?
Er watertail noget som kan komme igen og igen ?
Ligger det til bestemte racer at få watertail ?
Hilsen ( en meget nysgerrig ) Tante Gurli
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Findes der flere typer for watertail ? eller bliver nogen ramt hårdere end andre ?
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1266 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.276
Håber, det er ok at jeg lige spørger om det, TG
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1266 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.276
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.965
Hun fik ikke noget imod det, udover ekstra nus og sådan.
feb 2014
Ida : det er ok du låner tråden og spørger, det har jo med emnet at gøre
Grunden til at jeg spørger ind omkring det, er fordi det er nu 2 gang Dana har fået det, og jeg mener at det varede ca 3 dage første gang, kan ikke huske det præsist, for det er et par år siden.
Men hun fik det igen efter at have svømmet lørdag på Hjemsted, det kom om aften, eller rettere vi opdagede det om aften da vi gik med hundene, jeg så pludselig at hendes hale hang og slaskede, og selv om hun var glad, blev den der, og hun fører altid halen højt.
Hendes opførsel tydede ikke på at der var noget galt, hun var ligesom hun plejer at være.
Hun er normalt lidt pivet, og skal ellers nok sige til hvis der er noget galt, og derfor undrede det mig at hun ikke søgte op i hovedet på mig, for det gør hun altid hvis der er noget galt.
Første gang hun havde watertail for et par år siden, der gjorde det ondt på hende, og det kunne ses på hende, men denne gang var der intet der sagde at det var galt.
Og søndag aften kunne hun løfte halen, dog i en bue, men den kom op.
Mandag kunne hun logre igen, og det så helt normalt ud.
Kan det virkelig passe at det går over på så kort tid ?
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.866
feb 2014
Så er det jo ikke sikkert at hun har fået det fra at svømme, men måske en kombi af svømning og køre i bil.
Når vi køre derud af på landevej eller motorvej så snorker hun, men køre vi i byer, står hun op, parat til at skælde alt og alle ud der nærmer sig bilen, eller blot ser farlige ud når vi passere dem.
En træls mani vi ikke kan fravænne hende Jeg måtte også nærmest råbe til en dame med en lille dreng, at hun IKKE skulle løfte drengen op og se hunden igennem vinduet, for Dana var flegnet totalt sidelæns, og den stakkels purk ville have fået et chok uden lige hvis hun havde gjort det
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 77 Svar: 2.742
Derefter har jeg altid tørret masseret mine hunde omkring halen efter svømning.
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.866
Watertail.