{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

watertail??? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen..
vil lige høre ad fra jer der har erfarring eller viden inden for det der watertail, hvor langt tid går der før hundens hale er normal? og hvad er behandlingen ud over afslapning?
er der andre ting jeg skal vide??

Min Hund har formentlig fået watertail, og er på 3. dag med smertestillende, og hun logre fint nu og er glad og legesyg, men hun laver stadig det der "knæk" med halen og hun bliver nervøs hvis vi vil røre (så det lader vi jo så vær med).
men hvordan skal jeg forholde mig, den næste uges tid med hende, og skal hun videre ind til undersøgelse hos dyrelæge?

Hilsen WInni


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  watertail???
  • #1   24. sep 2010 slet ingen andre der ved noget???

  • #2   24. sep 2010 Vapsi har lige haft det og mine andre hunde,får det med mellemrum..

    Jeg gir smertestillende,til halen er helt oppe og fuld funktion..

    Det kan varierer fra en dag til 14 dage..

    Så du kan prøve at ta dem fra og så se,om den stadig hænger.. jeg opsøger ikke dyrlæge,da jeg altid har Rimadyl i huset og har prøvet det,mange gange..

    God bedring


  • #3   24. sep 2010 Samt holder hunden i ro,til jeg kan se bedring..

    Starter dem i vand igen,når halen virker,dog med nedsat tid,de første par gange efter..

    Watertail er en kraftig forstuning af de inderste haleled..

    Ved ikke om dette besvarer dine spørgmål,eller så skyd løs smiley


  • #4   24. sep 2010 (link fjernet)

    Lidt læsestof smiley


  • #5   24. sep 2010 okay.. jah det med halen er det eneste symptom hun har... hun har ikke været i vand. (hader hun), så ved ikke hvordan det er opstået...
    for det er kun halen der har "et problem", ikke bagparten....

    men ringer til dyrelægen og høre ad og vi skal til yderligere undersøgelser..
    Men tak for svaret.. smiley


  • #6   24. sep 2010 Tommy og .. Hun behøves ikke at ha været i vand.. Kulde,træk,kraftig logren,kan osse udløse det smiley

  • #7   24. sep 2010 jah okay... hun er jo en glad hund, så måske det nok bare er derfor....

  • #8   24. sep 2010 Min hund Bertil har hadt det en gang.. Det kom efter han havde været i bad og han så lige blev lukket ud for at ryste sig og kom ind med det samme bagefter.. Det vae nok til at han fik det.. Ifølge dyrlægen er det fordi han fik det kulde da han kom ud bagefter og han jo var våd.. Vores behandinng var afslapning og et tæppe over bagenden når han lå og sov.. Jeg tror der gik en uges tid før den var normal igen smiley

  • #9   24. sep 2010 Hov undskyld de mange tastefejl jeg har skrevet det på min iphone, der er det lidt svært a ramme tasterne når det går for stærkt smiley

  • #10   24. sep 2010 en lille uge kan der gå op til med vores.

Kommentér på:
watertail???

Annonce