{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Watertail {{forumTopicSubject}}

Jeg tror at vores Dino har reddet sig en watertail.
I morges var halen glad oppe og logre, men nu hvor jeg kom hjem var der ingen glad logren, til trods for at han var mægtig glad.
Jeg tænker han måske har slået sin hale da han var i haven eller noget (min mand havde lukket ham ud da han kom hjem).
Måtte så lige ringe til dyrlægen og høre hvad jeg måtte give ham af smertestillende, så nu må vi se om det hjælper.
Jeg har følt halen igennem og umiddelbart kunne jeg ikke mærke nogen skader af nogen slags - heller ingen sår.

Nogen som har erfaring med hvor lang tid der plejer at gå før der er bedring ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Watertail
  • #1   19. okt 2011 Fik ikke noget smertestillende til ham?

  • #2   19. okt 2011 Anne R *I love my Silky's* - Tavlemafioso .

    Vores KLM Ziva har haft watertail en del gange, det gælder så bare om at få dem på smertestilende så hurtig som muligt, og ikke sætte i stress sit. de skal ha ro og fred, så går det over på et par dage,


  • #3   19. okt 2011 Jeg fik ikke noget smertestillende til Buddy, da han havde det. Han virkede ikke plaget af det og han kunne godt løfte halen op i en bue ved vigtige lejligheder (som når han lettede ben eller hilste på andre hunde).

    Dyrlægen sagde, at det var vigtigt, at der var klar fremgang fra dag til dag. Og så skulle han holde halen i ro (nemt for hende at sige *GG*).

    Det var overstået i løbet af et par dage.


  • #4   19. okt 2011 Ved Rico tog det ca en lille uges tid. Han fik smertestillende de første par dage, men han virkede ikke til at have ondt....

  • #5   19. okt 2011 Han virker nu heller ikke rigtig som om han har ondt, han er dog ikke meget for at sidde - heller ikke selv om han selv bare vil sidde. Vi beder ham ikke om at sitte.
    Vi opfordre ham istedet til at lægge sig, hvis det ikke er rart at sidde.
    Han har fået en Kodimagnyl efter jeg snakkede med dyrlægen og så måtte han få igen i morgen.


  • #6   20. okt 2011 Buddy brugte den nederste 3. del af halen til at logre og han havde heller ikke problemer med at sitte. Så han var nok mildere ramt. Men han var lidt øm ved haleroden og ville helst ikke røres der.

    Men god bedring med bassen smiley


Kommentér på:
Watertail

Annonce