873 visninger
|
Oprettet:
Min hund stresser når den skal i pension {{forumTopicSubject}}
Vi skal på ferie i september og har desværre ikke familie eller venner der kan passe vores West high lænder denne gang -han er 7 år og meget livlig - sidst han var i pension sagde de at han stressede meget og at de ikke kunne have ham. Det skal siges at det var en ny pension - den han plejede at være i - havde lukket. - Han befinder sig og hvis han kommer et sted hen hvor båsene ikke står overfor hinanden - men det er ikke så mange der har det sådan opstillet.
er der noget der kan berolige ham i tiden han er der - jeg har hørt om naturmedicin men ved ikke om det vil kunne tage det værste for ham...
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.286
jun 2014
Følger: 1 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 88
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.286
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Svar: 41
Der hvor jeg går til hundetræning med vores hund . Der bor Pia hun har dyreadfærdsklinikken . Og hun har også hunde pension , men det ligger på Fyn . Og der bliver taget godt hånd om de hunde som kommer der i pension . det er ikke et stort , så hundene stresser ikke . Jeg vil skrive hendes adresse , tlf nr , samt mail adr. Hvis i evt ville prøve noget andet .
Pia Graff Kristensen
Dyreadfærdsklinikken Fyn
Birkevej 54
5690 Tommerup
www.dyreadfærdsklinikken.dk
tlf : 28692992 .
Håber du og din hund finder det der er bedst for den . Så den ikke skal stresse. Fortsat god sommer .
Min hund stresser når den skal i pension