{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Min hund stresser! {{forumTopicSubject}}

Er ejer af en vidunderlig dreng på 13 mdr. Han er indenfor den sidste halvanden måned begyndt at finde ud af at alt dufter godt og specielt tæver.
Han har sværere ved at falde til ro og er begyndt at tabe sig, ikke voldsomt men det kan ses. Han får det foder han hele tiden har fået og endda fået forhøjet sine mængder løbende, men det hjælper ikke.
Har gået meget i tankerne om at få ham kastreret for lydigheden er dalet voldsomt det sidste stykke tid pga duftene udenfor. Han skal liiige pi... et træ af inden han gider komme.
Han har svært ved at falde ned efter en gåtur og render rundt med tungen ud af munden som om han har løbet 100 km på 2 min!

Er jeg helt forkert på den mht at tro at en kastration ville være en god idé?
Vil så gerne have den "gamle" hund tilbage...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund stresser!
  • #1   13. jun 2009 Glemte at skrive at han også er begyndt at ødelægge ting når han er alene hjemme.. Det er gået ud over vores lænestol som nu er uden bagbeklædning!

• #2   13. jun 2009 betina> for mig lyder det som om din hund er kommet i det man kalder lømmel-alderen... det vil sige hørelsen er væk:) og han er begyndt a kede sig hjemme... det kan dog os være han er streset når han er alene hjemme... får han lov a gå overalt??? ved min hjælper det meget hun kun er i gangen... så der ik så meget vogte.... skriv endelig pb hvis der mere

• #3   27. jun 2009 Balder har nu fået lov at gå i stue og gang nogen gange siden jeg skrev indlægget, og intet har været bidt i stykker! Før havde han kun stuen.
    Alligevel går turen til dyrlægen den 6 Juli hvor han mister sin manddom for hørelsen halter stadigvæk, så håber det hjælper ;0)

Kommentér på:
Min hund stresser!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce