Patella operation hvor? {{forumTopicSubject}}
Hejsa! Jeg har den her dejlige skønne lille Bacon, som lige er blevet opereret for patella luxation (eller hvad det hedder) i det ene bagben, og skal opereres i det andet om en 14 dages tid. Han blev undersøgt her i Norge, da han efter et fald fra sofaen haltede en del. Så han kom i røntgen i Norge, og det viste sig at begge knæskaller på bagbenene sad permanent på siden, så de skulle begge opereres.
Jeg er på ferie i Norge lige nu, og han er blevet opereret første gang på et rigtig rigtig godt sted her, men pga vi snart skal køre hjem til Danmark, så vil jeg heller tage nr 2 operation i Danmark.
Så mit spørgsmål er, om der er et godt sted ikke for langt fra Randers som er rigtig dygtige til den her slags operationer, og som ikke koster alt for mange penge? Det vigtigste er at de er dygtige selvfølgelig!
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.247
Men godt han får det ordnet, så han kan være glade og legesyge lille bacon igen uden smerter
Simone med Paya, boss og my har lige fået ordnet 2 af hendes, hun kommer vidst fra silkeborg, og mener det var her et sted silkeborg/århus omegn hun fik dem opereret, så du kan evt prøve at spørge hende
jun 2008
Følger: 45 Følgere: 57 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 239 Svar: 3.390
maj 2015
Følger: 3 Følgere: 4 Hunde: 5 Emner: 2 Svar: 27
jan 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 492
Jeg bruger dem til dyrlæge og er super glad for det, de er super søde og dygtige.
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 38 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.957
Patella operation hvor?