{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

fremskridt efter patella operation! {{forumTopicSubject}}

jeg tør næsten ikke blive alt for begejstret, men der er sket en lille bedring med Misha efter hendes store operation! smiley

hun var ved trejde laserbehandling igår og kom også i røntgen da der ingen forbedring har været siden operationen, så vi skulle finde en evt. årsag til dette. han kunne se at skruen i hendes ben havde rykket sig og derfor kunne det sidde og irritere hende inde i benet og derfor være grunden til hun ikke vil bruge benet.

han sagde at det heler rigtig fint sammen, men at skruen skal ud. men det mangler stadig at hele lidt mere inden han tør at tage den ud. så om 14 dage skal hun have et lille snit og så skal skruen ud og så håber vi at det hjælper hende rigtig meget, så vi kan komme igang med genoptræning.

igår da min mor gik stille og roligt rundt med hende udenfor i snor, begyndte hun for første gang at bruge benet lidt siden operationen som fandt sted for ca 1 måned siden. idag bruger hun også benet lidt, når hun går rundt, hun humper, men hun bruger det! jeg er SÅ glad!

hun skal stadig have skruen ud, men hvor er det bare ubeskriveligt dejligt at se hende bruge sit ben igen! det er SÅ lang tid siden!!! smiley

ville dele denne lille opdatering med jer, og min forsigtige glæde over at se min lille pige bruge sit ben lidt igen! weeeee smiley smiley

ha' en rigtig god dag alle sammen!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fremskridt efter patella operation!
Kommentér på:
fremskridt efter patella operation!

Annonce