Dårlig samvittighed på grund af glemt hund ;-) {{forumTopicSubject}}
En lille historie fra denne lørdag aften
Vi havde her til aften travlt med at rydde op efter en fødselsdag. Vi havde en teleskop flagstang som skulle ind i vores cykelskur, her kommer Thomsen så ind i historien. Han elsker at rende i røven for lige at se hvad vi skal i cykelskuret også når vi ikke lige opdager ham, da der dufter nemlig dejligt af mus derinde (de bor der desværre, selvom vi prøver at komme af med dem)
Thomsen har så åbenbart fået sneget sig derind uden min far havde set det. Så min far har pakket flagstangen ned og har lukket skuret efter sig. Der går noget tid og vi får aftensmad og sætter os ned for at se lidt tv. På et tidspunkt kan vi høre en hund der gør, men det kommer tæt på og ingen af de tætte naboer har hund. Nu begynder vi så at undre os over hvor Thomsen i grunden er henne, står han og gør i haven måske. men nej der er han ikke. Han er heller ikke gået i seng. Hundegøen bliver så ved også slår det os at han nok er i skuret. Og rigtig nok der var han, og der havde han siddet i over en time og først der følte han det ikke var sjovt at være derude længere.
Han havde det helt fint da han blev lukket ud, tiggede lige efter en godbid for så at gå i seng. Men vi fik da lidt dårlig samvittighed over slet ikke at have tænkt over hvor han var henne, men han er normalt bare gået i seng under mine forældres seng på dette tidspunkt, så det er ikke unormalt der er stille
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 30.211
De havde næsten lige fået Tøsen, deres Schæfertæve. Jeg var hjemme hos mine forældre og havde Tøsen med ude... Indtil jeg ikke kan finde hende.
Jeg kalder på hende og panikken breder sig. Jeg er ved at nå dertil hvor jeg er nødt til at gå ind i huset og bede om hjælp. Een ting er at ens egen hund er blevet væk, men en andens hund? Ikke fedt...
Pludselig slår det mig at jeg havde været inde på værkstedet og ganske rigtigt, Tøsen står på den anden side af døren... Men dum som hun er siger hun intet
aug 2008
Tjaa...
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.889
aug 2008
Følgere: 1104 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 2.760
Vi har nemlig prøvet det engang. Hunden var blevet lukket i skuret uden vi opdagede det. Der gik dog ikke længe før vi så hunden var væk og vi rendte hele huset og haven rundt og kaldte - ingen respons. Vi var rundt i byen og lede og var yderst fortvivlede da vi kom hjem stadig uden hund
Da det var en varm dag, gik min mor ud for at hente is i fryseren, som stod i skuret og da hun åbner døren, står hunden lige så fint der og ser noget så glad ud
aug 2008
apr 2010
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.206
Behøver jeg at sige at vi aldrig mere lukker døren når han er ude?
apr 2010
aug 2008
Følgere: 1104 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 2.760
okt 2014
Følger: 4 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 190
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
jun 2013
Følger: 34 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.048
Han var egentlig kommet ind, og var gået i sin seng, men da de store drenge stadig tullede rundt derude, lod jeg døren stå åben, mens jeg børstede tænder.
De kom ind, døren blev lukket og jeg gik i seng.
Vågnede nogle timer senere, da Gandalf var pisseirriterende, han skubbede til mig, hoppede op i sengen og trampede på mig, for frem og tilbage mellem soveværelse og døren ud til.
Jeg stod op og lukkede bøffen ud - til Ebbe
Orv jeg havde dårlig samvittighed, jeg er ellers så omhyggelig med de hunde og især gammelmanden
Men ebbe var glad og temmelig upåvirket, vejret var heldigvis også fint.
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 38 Svar: 508
Dumme lille mops
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 9 Emner: 24 Svar: 3.178
Min gamle træner havde taget hans schæfertæve med til Brugsen, en gåtur på et par km. Han havde dækket hende af i skyggen, og så efter indkøbene gik han bare hjem, glemte helt at han havde tøsen med. Først da hans kone et par timer efter spurgte til tøsen, gik der et lys op for ham. Samtidig ringede brugsmanden..... Spørg lige om det var en flov hundeejer, der gik en ny tur til Brugsen - det blev der snakket en del om i vores lille by.
Og, ja jeg har også glemt en hund, det var dog "i stalden", hvor min hest stod. Hun var smuttet over til staldejerne og deres hunde, og så nåede jeg at køre ud af indkørslen, før det ramte mig, at jeg da vist havde haft hund med....
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.206
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
Ved Kia har jeg lavet den lidt omvendte.
Vi skulle i Hundeskoven, så jeg gav Kia halsbånd og snor på og tog så hendes taske (med vand, håndklæder, børster etc.) med, og kørte derud.
Da jeg kom derud, og ville lukke Kia ud af bilen, så havde jeg glemt hende hjemme :o)
Man skal godt nok være helt væk, for at glemme hende. Hun piver og hyler og klynker normalt fra hun får halsbånd på, til hun kommer ud i bilen, og derpå tilsætter hun en virkelig innerverende gøen, hele vejen ...
Mine tanker må have været helt væk ...
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 89 Svar: 7.732
Ingen af mine Irske Terriers er nogensinde blevet glemt på den måde; det kan man simplethen ikke, da de altid står forreste når en dør skal åbnes og har meget travlt med at komme med rundt.
Det værste jeg har gjort var at glemme min gamle Foxterrier uden for Brugsen. Det er '100 år siden' i en tid hvor det ikke var prblematisk at parkere hunden foran butikker. Så hun gik altid med i Brugsen og sad pænt og ventede udenfor. Af mystiske årsager glemte jeg hende og det opdagede jeg da jeg kom hjem og hun så ikke var der og tog imod mig. PANIK. Jeg smed indkøbsposen og spurtede hen efter hunden (der var heldigvis kun 500 m). Hun sad og så sådan lidt mystificeret ud, da jeg kom, så hun har jo nok set at jeg gik uden at tage hende med
aug 2008
Dårlig samvittighed på grund af glemt hund ;-)