956 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Dårlig samvittighed Dårlig samvittighed

Hej Alle ! jeg skal snart afsted til paris i 4 dage da jeg er inviteret af svigermor og resten af familien derned.. problemet er bare jeg har så siiindsygt dårlig samvittighed med at efterlade peanut, har en sindsyg god veninde der passer ham og stoler 100% på hende. Men ååååh hvor jeg syntes det er forfærdeligt...
hvordan kommer i af med den følelse ? eller skal man bare bide det i sig ? eller er jeg bare kuk i skallen smiley hihi

GOD DAG DERUDE! smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig samvittighed
  • #1   26. aug 2013 Kan sagtens følge dig..

Skal en tur til Brasilien i næste måned og har IKKE lyst til at rejse væk fra min lille Freja i 14 dage.. En rigtig øv fornemmelse..

• #2   26. aug 2013 Haha Minion smiley

• #3   26. aug 2013 D. 13 i næste måned? smiley

• #4   26. aug 2013 Ej, hvor skal du glæde dig til Brasilien, Fredsfyldt smiley

Er dybt, dybt misundelig smiley

Er simpelthen så forelsket i det land og vil så gerne derover igen ....

Har du planer om hvad du skal se?

• #6   26. aug 2013 Pletpølse

Det er bare en lille aflastnings ferie, besøger min bror der er bosat i Rio smiley
    Var der til nytår så det vigtige er set, men tror han ville tage mig til Amazonas denne gang ( Yay!)

Har nok verdens dejligste bror smiley

• #7   26. aug 2013 Tror de fleste kender følelsen, men kom hjem igen glad og fyldt med gode oplevelser til din hund, når du er så glad for pasningen så er det et lille afbræk og ferie til jer begge ....

Det er værre hvis man ikke har et sådant sted, eller mennesker i sin omgangskreds ....

• #8   26. aug 2013 Jeg tager også gerne rejsen til Brasilien..
    Aldrig været der, men det er det land jeg drømmer mest om at besøge..

• #9   26. aug 2013 Ja men vores lille vaps er kun blevet 4 måneder i dag, og har det lidt som om at jeg går glip af en del på 14 dage..

• #11   26. aug 2013 Elsker Rio smiley

Det eneste jeg ikke syntes om på vores rundrejse var São Paulo. Den by er sgu for stor smiley

• #12   26. aug 2013 Der var vi lige præcis ikke henne, min bror sagde at det ikke var det værd smiley

Vi besøgte Natal, hvilket er ude på lars tyndskids mark.. Men der var så hyggeligt smiley
    Så kom vi også helt ned til den Argentinske grænse og så Iguazú-vandfaldene.

• #13   26. aug 2013 Sjovt med denne tråd, for i dag læste jeg i Vejle Ugeavis at en undersøgelse viser at kvinder der er på ferie uden hund og kæreste, savner oftest deres hund mere end de savner deres kæreste smiley det syntes jeg var en lidt morsom artikel smiley

Dog skal din kæreste jo så med på ferie... smiley

Men jeg kan sagtens følge dig i det med den dårlige samvittighed! Da Bella havde sin første prøveovernatning i en hundepension, var jeg fuldstændig ved at tude fra da vi afleverede hende og indtil vi hentede hende igen dagen efter. Det var så frygteligt! Men hun havde absolut ikke lidt nød og da hun skulle være der i en uge, gik det langt bedre smiley selv når familie eller min veninde passer Bella, kan jeg ikke lade være med at være pylret. Jeg tør slet ikke tænke på hvordan det bliver når jeg har født til november og det er en tobenet det også drejer sig om smiley

• #14   26. aug 2013 Jeg har dårlig samvittighed bare jeg er væk nogen timer - der kan du tale om kuk i skalden. Jeg er så heldig at jeg har været i den situation at jeg altid har kunnet have mine piger med på job, kan slet ikek forestille mig hvis jeg skulle være væk fra dem hver dag på arbejde.. smiley

• #15   26. aug 2013 åårh tak for svar alle !

men det er slet ik til at bære!
    self skal man nyde ferien osv. men stadig... nu må vi se smiley kan være jeg råber stop flyet !! hahaha smiley

• #16   26. aug 2013 Jeg har været på rejse 2 gange siden jeg fik min hund og har virkelig savnet hende begge gange, helt vildt. Hun var i gode hænder begge gange, men jeg er vist mere afhængig af hende end jeg selv først troede smiley Dog kunne jeg sagtens nyde begge ferier selvom jeg savnede den lille klump.

Kommentér på:
Dårlig samvittighed

Annonce