{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.653 visninger | Oprettet:

Nabo s hund vs mine hunde {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften starter med så har min nabo s hund og mine hunde virkelig store problemer med at acceptere hinanden i hver deres have. Vores haver ligger lige op af hinanden. Og vi ønsker og finde en løsning da det jo ikk er til at holde ud nu hvor sommeren er på vej. Og vi self ønsker at hundene kan være ude og havedøren åben. sagen er den at nabo hunden på ingen måde bryder sig om mine og højest sandsynligt gerne vil æde dem hvis den får muligheden jeg kan godt få mine til at ignorere hendes til et vis punkt men den gør og gør udfald mod hegnet. hvordan kan vi få dem til at "leve" med hinanden ? Nogen gode råd ?????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nabo s hund vs mine hunde
  • #2   22. apr 2016 Enig med minion, en eller anden form for afskærmning, så de ikke kan se eller komme til hinanden

• #3   22. apr 2016 Det kunne jeg heller ikke holde ud.... Og hvis han ikke vil opdrage hundene til at lade være med at lave udfald osv, må der jo et eller andet massivt op, så de ikke kan se hinanden....

• #4   22. apr 2016 Der er to tråd hegn imellem nu et på min side og et på naboen s så nu kan de ikk få fat i hinanden men det er nytter bare ikk når nabo hunden stadig går amok hun sender den ind hver gang men jeg syntes ikk rigtigt at det hjælper om 3 mdr s tid bedkommer jeg og kunne virkelig godt tænke mig at min baby kunne sove middags lur i sin barnevogn i haven men tvivler på at det kommer til at lade sig gøre som situationen er nu har spurgt om vi skulle mødes udenfor haven med dem men hun mener ikk at det er en go ide da hendes ikk bryder sig om små hunde ???

• #5   22. apr 2016 Jeg kan/må ikke bygge mere hegn for min udlejer smiley

• #6   22. apr 2016 Sæt plastik op imellem hegnene, så har du ikke bygget hegn smiley

• #7   22. apr 2016 Det var faktisk en mulighed beltane smiley

• #8   22. apr 2016 Bliver lidt en kamp og få ned imellem da der er en nøgen hæk imellem lige pt

• #9   22. apr 2016 du køber sådan nogle bølgede plastik tagplader, og maser imellem hækken og trådnettet, evt bore huller i, så det kan sættes fast med strips i tråden.

• #10   22. apr 2016 Aha god ide må prøves ! smiley

• #12   23. apr 2016 Brigitta er nervøst fløjl det samme som nervøst velour?

• #13   23. apr 2016 Kraftigt canvas stof, (plast og presenning larmer nok for meget hvis der er vind).
    Man kan få billige læhegn i stof i jysk/jem&fix, som bare kan spændes ud og hæftes fast med strips fx.

• #17   23. apr 2016 Den gør helt sindssygt og prøver og bide igennem hegnet nu har naboen så endelige sat et lille trådhegn op på sin side hvilket gør at den ikk kan få fat i mine hvis de går hen til hegnet vi har prøvet og sidde med hundene og få dem beroliget men hendes tænder stadig helt af ?

• #18   23. apr 2016 Det er lidt svært og se men sådan ser hegnet ud fra min side har både trådhegn og hønsehegn

profilbillede
  • #19   23. apr 2016 Hvad med at skifte dit hegn ud med et pileflet-hegn?

• #23   23. apr 2016 Jeg ville nu også vælge pileflet. Det er til at holde ud at kigge på , og koster ikke en krig.

• #24   23. apr 2016 Hm...

Nu fremgår det ikke hvilke hunde der er tale om.

Men var det en ide at lave en hundedate?
    Aftale at I går tur, mødes et neutral sted fx en fodboldbane, gå lidt omkring så de kan se hinanden an.
    Og næste gang i mødes lade dem lege, igen et neutral sted.

Jeg har den fordom at hunde snerrer mest hvis de ikke kan få lov til at lære hinanden at kende under kontrollerede former.
    Man kan snerre ad en fremmed, ikke ad en ven.

• #25   23. apr 2016 Helene det er mine to tøsser Gucci (Sbt) og Kiki shih tzu bla.. Som er tæver og naboens weimaraner (staves) tæve har os tilbudt og mødes udenfor men det afviser hun da hendes ikk kan lide små hunde ? Mine er meget sociale og har ikk de store problemer med andre hunde vi har prøvet og sidde i hver vores have og holde hundene i ro mine kan godt styre sig men hendes tænder stadig helt af smiley og bliver ved til hun giver op og smider den indenfor

• #26   23. apr 2016 Vil prøve det med stoffet i første omgang bare det hjælper og vi kan leve i harmoni

• #27   24. apr 2016 Jeg havde foreslået at I mødtes som i, gik et sted hen, gik i hver side af fx grussti og lod dem snuse.

Det er nogen gange svært at kende forskel på på selvopfyldende profeti og kendskab til hunden når man siger "den kan ikke"...

For tror du ikke på hunden, så tror hunden på det

• #30   24. apr 2016 Det virker til at hvis den f.eks er i haven først og høre at jeg åbner døren så står den allerede klar ved hegnet til at gå amok jeg ved til gengæld heller ikk hvor stimuleret den er da jeg mistænker lidt at den kun er i sin 20 kvm have den er en dele hund så så vidt jeg har forstået er den her kun hver 14 dag sammen med naboens børn ?

• #32   31. maj 2016 Åhh bliver virkelig SINDSYG snart det spiller bare stadig ikke nabo har sat et højt hegn op på hendes side så hendes hund ikke kan se mine problemet er bare at den par automatik drøner ud til hegnet og går amok og nej de kan ikke komme til hinanden mere men alt dette har udløst at mine hunde konstant er på dupperne og gør af hver mindste lyd når nabo hunden vel og mærket er hjemme (den er her på uge basis ) resten af tiden fungere mine hunde fint men det ekskalere lige så snart den er her og må lukke alt hvad der hedder vinduer og døre hvilket er totur når man sidder indefor højgravid og i 100 grader s varme og ikke kan få luft ind bliver VANVITIG !!! smiley

Kommentér på:
Nabo s hund vs mine hunde

Annonce