{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.954 visninger | Oprettet:

min nabo´s hund gør. {{forumTopicSubject}}

hej hg. jeg mangler lige et godt råd . min nabo og min hve ligger lige op af hinanden med et stakit i mellem . de har to hunde. og de gør hele tiden lige så snart de er ude. min egen hund har jeg været med streng ved med hensyn til at lære den at den ikke skal gå så den gør ikke af dem . men de gøre hele tiden . og nu er det ikke første gang de hunde har vækket mig kl 6 om morgen . hvad gør man lige . snakker ikke med dem og kender dem ikke .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min nabo´s hund gør.
  • #1   15. apr 2009 måske sende dem et brev i første omgang og forklare situationen. Hvis ik det hjælper kan man så ik melde det ti lpolitiet hvis det er til gene for andre?

• #2   15. apr 2009 jeg har boet her i ca 1½ år. de havede i starten kun en hund som også gøgede men nu har de så for et par måneder siden fået en mere så nu gør de begge . kunne afvise det i starten , men nu syntes jeg det er træls.. det er så snart de er ude i haven de gør . også selv om min hund er inde..

• #3   15. apr 2009 kan godt se at det er træls, men jeg kan ikke forstå at naboen ikke selv siger noget til dem... jeg synes godt man på en venlig måde kunne nævne at du synes de gør meget... det kan jo være at naboen ikke selv lægger mærke til det mere. Synes det er i orden at hunde gør, men hele tiden kan blive lidt for meget.... De bor der jo, men det gør du også... Der bør være ret for alle, hvis du spør mig...

Min hund gør også ind imellem og det har han lov til, men hvis han bare står og såber, uden grund, stopper jeg ham. 1. jeg gider ike høre på det, 2. af hensyn til naboerne, 3. hvis det er en "vagthund" nytter det ikke at lege Peter og ulven...

Min mening

• #4   15. apr 2009 tak for din mening nanna. min hund må også gerne gø men jeg ved bare hvor træls det er når andre hunde gør hele tiden ..

er bare ikke den person der sådan lige tager kontakt med andre.. smiley

• #5   15. apr 2009 Det vil jeg så mene at du bliver nødt til i denne situation, hvis der skal ske en ændring, for problemet går ikke væk når i ikke får en dialog igang, gør det stille og roligt en dag hvor du har overskuddet og hvor din egen hund er i haven hils på og kommenter høfligt at de da vel nok er meget "snaksaglige" som en anden også skriver har de måske vænnet sig til støjen og er derfor ikke opmærksomme på hvor genérende det er for alle omkring sig.

Hundene er der for at blive men selvfølgelig kræver det også at man gensidigt har respekt for hinanden og dialog er vejen frem.

JM

• #6   15. apr 2009 ser dem aldrig ude i haven har faktisk aldrig set dem. men vil da lige tænke over det og måske en dag tage mig sammen til at gå der over

• #7   15. apr 2009 det er jo ikke sikkert de tænker over det som et problem..
    De ved måske ikke hvor irriterende det er for dig før du fortæller dem det.
    Man kan jo sagtens sige det på en pæn måde ( Og det kommer du også længest med)

• #8   15. apr 2009 Har samme problem-vores naboers 2 hunde gø´r hele dagen lang.man vænner sig aldrig til,og sidde og høre på det..Jeg har råbt til naboen om de ikke kan få deres hunde til,og holde mund..Uden held..ØV.Overvejer også om jeg skal melde dem?Nu har vi været nabo til dem i 16 år..Vi er godt nok mega trætte af det..

• #9   15. apr 2009 det er da også træls... øv at man ikke bare kan tale sammen, på en rolig måde, uden politianmeldelser...

Kommentér på:
min nabo´s hund gør.

Annonce