{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

Hund vs Kat:o) {{forumTopicSubject}}

Vi ved jo alle sammen at vores hunde ikke må s**** i naboens have, på fortovet osv. Er jeg så den eneste der er træt af at fremmede katte s***** i MIN have?:o) Min alkoholiserede nabo fodrer en masse sygdomsbefængte tilløbne katte og de holder så til i min have! Jeg er pisse træt af dem men iflg andre folk "kan man jo ikke holde sin kat i snor":o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund vs Kat:o)
  • #1   26. mar 2011
    *Diva AKA Muldvarpen*
    Næh, du er ikke den eneste.
    Men de fleste kattemennesker har den opfattelse at en kat skal have lov og løbe frit. Også selv om naboerne er træt af den.

• #2   26. mar 2011 Ved godt det er en lidt kostelig affære, men kan du ikke prøve at sprede sådan noget "gå væk" spray eller "get off my garden"?

Synes også vilde katte er trælse, men de kommer heldigvis ikke meget i min have mere

• #3   26. mar 2011 Hvis det er vilde katte så kontakt kommunen. Mener er sætter fælder op for og indfange dem.

• #4   26. mar 2011 Nu er det kun mine egne katte der laver noget i min have, for den er hegnet ind så der hverken kan komme andre ind eller mine ud... Men på stierne herude er jeg træt af løse katte for Fluffy kan jo ikke forstå de ikke vil snakke med hende så hun kaster sig efter dem... og det gør ondt i min ryg når jeg ikke ser den komme.

• #5   26. mar 2011 Mener at folk burde holde deres katte hjemme, ligesom hunde !
    En kat hører ikke til i den vilde natur !

• #6   26. mar 2011 Idag sprøjtede jeg vand efter en af dem! Tror os det blir bedre når hegnet er færdigt så Diva kan løbe løs. Men som Nadja skriver, hvis man ikke lige opdager dem før hunden kommer det til at gøre nas i ens arm:o( Har prøvet det!

• #7   26. mar 2011 Nop det er du ikke. Vi bor i lejlighed og SKAL samle op efter hunden på boligforeningens område. Men der bor masser af folk med katte, som bliver lukket ud om sommeren og de skider på græsplænen og i børnenes sandkasse. Det er sgu da klamt.

• #8   26. mar 2011 *Nope

• #9   26. mar 2011 Haha suzy og plette smiley læste det godt tidligere det der med at skylde naboens hund :s kunne dog ALDRIG drømme om at skyde et husdyr som ikke lider, så engang ud af øjenkrogen min stedfar hakke hovedet af vores gamle hane med en økse!!! Jeg havde maridt mange dage efterfølgende :s men det er klamt med de katte som render og skider. I min mormor og morfars koloni have SKAL man holde sin kat i snor. Synes måske det er lidt synde men meget realistisk.

• #10   26. mar 2011 kat, hund, barn, høne, hvad end - Om man må eller ej, så er det da komplet tåbeligt at true med det...

Synes det er en af de mest absurde love, der findes i DK!

-SKadedyrs-kontrollen tager sig måske af det - kommunen - - ellers kunne det måske være en idé at snakke med kommunen om, den fordrukne nabo, der ikke kan styre sit "dyrehold" og komme problemet til livs den vej fra.

• #11   26. mar 2011 Strø Hjortetaksolie hele vejen rundt om din have så får du ikke besøg af dem mere. ;o)

Kommentér på:
Hund vs Kat:o)

Annonce