1.158 visninger
|
Oprettet:
Min hund piver {{forumTopicSubject}}
Min søde stella har det med at gemme ben og godbidder men hun piver mens hun prøver at finde et sted til det. Er det normalt????
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.106 Svar: 39.856
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.528
Kender en del hunde som også gør det, så det er helt normal
Det har intet at gøre med at hunden er falsk drægtig eller løbetid
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
apr 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.391
Når Kia gør det, og hun er snart 9 år, så hjælper jeg hende med at finde et godt sted, hvor katten ikke kan tage det, så hun kan gemme det til senere (det er instinkt, at gemme "snacks" hvis hunden er mæt, og får noget lækkert, til tider hvor der ikke er så meget mad).
Når Kia kommer hen til mig, med noget der skal gemmes, så pjevser hun lidt, viser mig at hun ikke ved hvor hun skal gøre af benet, og jeg lader hende gemme det, ved siden af mig, under/bag en sofahynde (har lædermøbler, så de kan tåle det), i en kasse etc. hvad der nu lige er i nærheden.
Så tjekker hun gemmestedet nogle gange, og ligger sig så til at sove, forvisset om at jeg passer på hendes ben :o)
Det sker ikke så ofte, da hun jo har lært at hun ikke kommer til at sulte. Men det sker engang imellem, og katten ligger på lur, så hun er nødt til at gemme det, hvis hun vil beholde det.
Din vov er så ung, at det kan være, at det stopper af sig selv, når hun lærer, at hun ikke behøver slås for sin mad/ingen tager det. Hvem ved?
Farligt er det jo ikke, så længe det ikke bliver en tvangshandling.
Min hund piver