{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.478 visninger | Oprettet:

Hvalp med utroligt ildelugtende afføring {{forumTopicSubject}}

Hej hej,

Jeg har en lille st. Bernhard hvalp på nu 13 uger. Der har stort set siden vi fik ham været lidt bøvl med maven. Intet af hele forløbet har påvirket ham det mindste. Han er en frisk og glad lille dreng, og har heller aldrig vist tegn eller været utilpas. Han fik lidt diarre da vi fik ham, hvor hans afføring var meget slimet med lidt blod i. Jeg ringede til dyrlægen kl 00 om natten for at få svar. Han sagde der intet alvorligt var ved det, jeg skulle bare sætte ham på havregrødskur med lidt salt og sukker. Læste senere at grene og plantedele kunne være synderen, og har aldrig haft en hvalp der skal smage på ALT som han skal. Ingen møbler/inventar, men alt udenfor. Det har vi nu fået styr på. Men han var så på kur i ca 7-8 dage, og det blev en smule bedre. Ingen blod, men stadig konsistens som en ko klat. Vi kørte ham langsomt over på hvalpefoder til store racer, og det gik okay. Når jeg tænker mig om, har hans afføring altid været sort/gråligt og smattet konsistens. Lige de her dage stinker det så voldsomt, man kan næsten ikke holde det ud udenfor! Og der er mere af det.. Havde inden de her dage bare tænkt at det var normalt for hvalpe ikke at have fast afføring, men hvad kan dette være tegn på??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp med utroligt ildelugtende afføring
Kommentér på:
Hvalp med utroligt ildelugtende afføring

Annonce