{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Tisser når han ser min datter {{forumTopicSubject}}

Vores skønne Felix tisser konsekvent, hver gang min store datter kommer hjem. Selv lige efter en lang tur, kan han liiige klemme en tis- tår ud, når han ser hende. Det slår aldrig fejl. Hun gearer ham på ingen måde op, men hilser derimod meget roligt. Kun hvis hun helt undlader at hilse, til trods for at han er ihærdig i sin søgen efter hendes opmærksomhed, kan vi undgå at han tisser.
Er der nogen der kender til det problem - og evt. hvad vi kan gøre??? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser når han ser min datter
  • #1   15. feb 2016 Ser han glad eller bange ud?

• #2   15. feb 2016 Han har en alder hvor de ikke kan holde på vanden hvis de bliver rigtig glad. Esther stoppede først da hun var 7 mdr med at tisse når hun så min kæreste eller børn smiley

• #3   15. feb 2016 Han ser MEGET glad ud, og vi tænker også at han tisser af begejstring. Det er bare knap så sjovt, for det er hver gang han ser hende - selv når hun kommer op fra sit værelse

• #4   15. feb 2016 Sådan var det også her hjemme.. Min kæreste ignorerede hende smiley

• #5   15. feb 2016 Ansofie K. I følge familien vi købte ham af, er han nu omkring 8 mdr. Men da vi spurgte til hans fødselsdato, sagde hun 22/8 og hvis det er rigtigt, så er han kun 6 mdr. Så hvis det bare er alderen, håber jeg at han snart vokser fra det smiley

• #6   15. feb 2016 Hanhunde er tit værre ende tæver har jeg hørt, så kan godt vare op til et år, men prøv st se om din datter ikke bare kan ignorer ham til han vil snak med hende og så kan hun nusse ham smiley

• #7   15. feb 2016 Det er også den løsning som vi har brugt, og som vi så forsætter med lidt endnu smiley

• #8   15. feb 2016 Det gør min lille putte pige osse når hun ser folk hun er glad for det bliver ignoreret og så tørret op med et smil...
    Jeg VED det går over på et tidspunkt men det er noget hunden bestemmer når tid er.. smiley

• #9   16. feb 2016 Vores gjorde det samme, men stoppede da han var 7-8 måneder. Men når der kommer nogen han rigtig godt kan lide, lukker vi ham ud så hvis der skulle komme noget, så sker det udenfor smiley

• #12   16. feb 2016 Ohh det gjorde min gamle gravhund Sofus også. Altid de samme 3-4 mennesker som han elskede mest i denne verden smiley han kunne ikke være i sit pølseskind af bare glæde, og de endte altid med at han smed sig i "nus mig på maven stilling" hvorefter sprinkleren blev aktiveret..
    Løsningen var blot at hilseritualet foregik udenfor smiley

• #13   16. feb 2016 Anika F, vi siger ikke noget til ham, når han tisser - men vi vil bestemt gerne være foruden smiley
    Birgitta L, det sker også når hun kommer op fra sit værelse - ja i det hele taget bare han ser hende, ellers var det en god løsning at lukke ham ud smiley

• #14   16. feb 2016 MLA, han ligger sig HELDIGVIS ikke på maven smiley
    Jeg har læst at det er en hvalpe ting, og at det hører hans alder til - men han tisser ikke, hvis hun ikke hilser på ham

• #16   16. feb 2016 Det er bare sjovt, at det kun er når han ser hende. Hun er den der har mindst med ham at gøre ( hun er 19 år og stort set aldrig hjemme.) smiley
    Men hun er jo skøn, så hvorfor skulle Felix ikke også syntes det smiley

• #17   16. feb 2016 Min kæreste rejser 200 dage om året og Esther er lige forelsket i ham om han har været væk i en mdr eller 1 time. Manfred er dog ikke så let at narre. Har han været væk i mdr kan Manfred godt bruge en uge på at være fornærmet og gå imellem min kæreste og jeg..
    Jeg er den der gør alt med hundene. Så de vælgere selv deres yndlings personer smiley

• #18   16. feb 2016 Altså det kan jo også være fordi han er let usikker på hende...jeg siger ikke det er, men det er meget naturligt for hunde at tisse lidt hvis de er usikker på en "anden".
    Instinktvis vil de altid lige sniffe til den tistår først...og det giver den tissende lige ekstra sekunder til at se den fremmede an og lure dennes hensigter ud fra kropssprog osv.

Men det kan også være glæde... smiley

• #19   16. feb 2016 Jeg er ret sikker på at det er af glæde/ begejstring - han hopper og danser, halen pisker fra side til side og han er lige i hælene på hende. Efter svar i tråden her, bekræfter det hvad jeg tænkte - at han bare syntes hun er skøn smiley
    Men da han er min første hvalp, har jeg noget at lære - så det er fantastisk med respons her på siden smiley

• #22   17. feb 2016 Mine forældres højavl gør det af og til når jeg kommer derhjem. Ikke hver gang, men det sker. Det er altid lige når jeg kommer derhjem og hun kommer løbende hen til mig og jeg hilser på hende.
    Hun er ikke bange eller utryg ved mig, tværtimod er hun rigtig rigtig glad for mig.
    Hun er 6 år.

• #23   17. feb 2016 At tisse af glæde er ikke nødvendigvis noget hunden vokser fra. Min Dobertøs på snart 4 år tisser også af glæde, når hun hilser på hunde og mennesker hun er glad for, som hun ikke har set længe . Og fra en stor hund er en lille tår lidt mere end et par dråber, så hilsning foregår helst udenfor smiley

• #24   17. feb 2016 Min Sofus gjorde det hele livet, han blev 14 smiley

Kommentér på:
Tisser når han ser min datter

Annonce