{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.691 visninger | Oprettet:

Tisser når han sover {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen...
Nu er jeg lidt i undren... For min lille vaps er begyndt at tisse når han sover.. Han er godt nok starte på det igår.. Men ved ikke om det er normalt.. For det syntes jeg ikke selv det er.. Men ville høre om i har oplevet det samme..
Hilsen Helene

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser når han sover
  • #1   7. feb 2009 Luka har osse gjort det 2 gange i min seng... og han snorkede bare videre... han var laaangt væk i drømmeland.
    Nu sover han i sin egen seng, for det er ikk sjovt at vågne midt om natten i en våd seng....

• #2   7. feb 2009 Husk at lukke den ud og tisse helt af inden den
    lægger sig til at sove. min hund er også et svin med sådan noget
    hvis vi glemmer det.. men ja. hvis der er noget galt med blæren så
    gå til dyrelægen med den. men start alligevel med at lukke den ud så den
    får tømt blæren helt. dyrelæger er jo pisse dyre ..

• #3   7. feb 2009 det har chino aldrig gjort, men jeg har en veninde hvis dejlige lille hund tisser når hun bliver glad q: hvilket førte til en vækning om morgenen men tis på hovedpuden smiley

• #4   7. feb 2009 Luft hundene før sengetid.

Få hundene tjekket for blærebetændelse og inkonstiens hos dyrlægen, for det kan være et tegn på en af delene.....

• #5   8. feb 2009 må sige zizka også har gjort det et par gange.. hun vågner så lige så snart hun er færdig, og ser helt forkert ud. nok lidt som vi vil se ud hvis vi gjorde det.... men der er noget siden den bette har dog ikke gjort det endnu... han pisser i protest... (staves)

• #6   9. feb 2009 Cita har også gjort det en gang mens hun var helt lille hvalp - hun opdagede det ikke selv, jeg opdagede det først da hun vågnede og kom hen til mig for at kæles, så kunne jeg mærke hun var helt våd på den ene side, og da hun kun havde ligget og sovet på køkkengulvet så må hun have tisset i søvne. Men hun kan også godt finde på at tisse lidt hvis hun bliver for overgiret når der kommer gæster eller man kommer hjem fra arbejde, så når der kommer nogen eller når man kommer hjem fra arbejde, skal man bare lukke hende ud som det første så hun får tisset af og så kan man hilse smiley

• #7   9. feb 2009 Tak for eller de gode råd og oplysninger smiley
    Hilsen Helene

Kommentér på:
Tisser når han sover

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce