Rigtig god weekend. {{forumTopicSubject}}
Efter en ret skidt start på året ude i konkurrencerne, må man da sige at Rico for alvor fandt formen frem her i weekenden.
I lørdags var han afsted til lokalkonkurrence, og han skulle prøve at generobre sin pokal fra sidste år. Han var en rigtig stjerne, og da resultatet kom frem, havde han fået 172,95 point, og dermed sin anden oprykning. Men da han ikke har fået en oprykning på kredsplan, så skulle han ud og have en oprykning dagen efter også, for at nå at blive A-hund.
Og mindsandten om han ikke gjorde. Han fik 178 point, da han var afsted i går, og det rakte til en 2. plads. Så min far var rigtig glad.
Så nu har begge hundene opnået oprykning i år. Rico til A-hund og Joy til B-hund.
feb 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 11.275
Dejligt når det lykkedes!
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Der var jeg nemlig.. Er dog "kun" C-hund på jagt efter den sidste halve oprykning op til B
Men tillykke!!!!
maj 2004
Følger: 28 Følgere: 31 Hunde: 5 Emner: 181 Svar: 1.407
Ja... det var i næstved Hvordan gik det med jer?
Lille Joy ville sikkert også have fået sin 5 oprykning, i lørdags hvis ikke det var fordi de begyndte at skyde, i det øjeblik hun skulle igang med den første øvelse. men de fik 104 point, så det er OK, når man tænker på at 5 af øvelserne gik rigtig skidt... Men han kan godt den lille. Han havde fået 138 ugen før.
Men nu er det vist tid til vinterferie for de to
jan 2005
Jeg vil mene at det er min fejl, vi ikke allerede er rykket op, jeg var på et forkert hold, og gik sur i træningen.. men vi er nu kommet på et andet hold, og har fået blod på tanden igen:-)
Jeg tror jeg ved hvem din far er.. Hedder han Preben? Og der var en lille dreng med og kigge?? Kan det passe??? Han var der ihvertfald til sidst:-)
maj 2004
Min søster var også i Køge i sidste uge... det var hende der blev. nr. 2 hos C-hundene
Ja... Min far hedder Preben. Og det skal nok passe at der har været en dreng også, hihi...
jan 2005
Jeg må jo nok erkende, at der var så proppet inde i huset i Køge, at jeg gik ud så snart jeg fik mit resultat og min bog.. Så så ikke din søster desværre...
Men vi er i skarp træning til om 14 dage i Nivå.. Og håber på at vi får oprykningen der.. Kunne være rart.. ellers skal vi starte forfra til næste år...
maj 2004
Min søster ville gerne afsted til Nivå. Men hun skal på trænerkursus og min far skal arbejde, så der er ikke flere konkurrencer til dem.
Tina ville ellers gerne prøve at se om hun kunne få et godt resultat til, så Joy kunne blive årets lydighedshund.
jan 2005
Øv det er da ærgeligt..
Jeg var lige inde på din hjemmeside i går.. Og din far er ham, jeg mente det var:-)
Og jeg har set din søster i Køge forrige søndag:-)
Rigtig god weekend.