1.180 visninger
|
Oprettet:
Deres Majestæt- Nina
21. jun 2005 Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
21. jun 2005 Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Godmorgen og rigtig god weekend =) {{forumTopicSubject}}
Har ligget på langs et par timer, men må indse, at det ikke bliver denne nat der er søvn på programmet - TRÆLS !
Såååå jeg byder fredagen velkommen med fornyet energi =)
Kaffen brygger, stearinlyset hygger, og jeg har omkring halvanden time at slå ihjel før kæresten kommer fra job.
Koen får lige lov at sove lidt længere inden han trækkes med ud i den kølige morgenluft og bliver blæst vågen ; )
Dagen idag lyder på at få gjort lidt rent, handlet lidt ind, købt gave til søsteren og så til fødselsdag i eftermiddag =)
Hvad skal i bruge dagen - og resten af weekenden - på denne gang?
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Jeg sidder lige og lurer hvornår det er solopgang, og skal vi nyde den, Koen og jeg, må vi vente helt til kl 8... iihhh..
Natnat til Michael og glædelig godmorgentur-i-mørket til Nina og hendes køterko ; )
jun 2005
Her på nordfyn er det LÆKKERT ude.. Mildt og herligt, håber det holder hele dagen =)
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 53 Svar: 1.887
Hygge herfra mig og vapserne :o)
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.419
Ellers byder dagen på tyske gloser og så tager jeg op på arbejdet for at give min klasse deres første årskarakterer. - Og så vil jeg prøve at tage mig sammen til at få købt en par vinterstøvler i eftermiddag.
Aftenen kommer til at stå på madhygge - har fået skrabet diverse lækkerier sammen - røgede rejer og frisk rød tun fra Vesterhavet, et helt stykke skinke, supergode dadler som jeg kan vikle noget bacon om og min fars hjemmelavede rødvinspate... Tror jeg vil lave en kage til dessert.
REsten af weekenden vil jeg nyde, at jeg ingen planer har, for en gangs skyld - og det kan være hunden får en kæmpe lang gåtur et helt nyt sted:-)
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
Emma er ikke stået op endnu....hun har snuppet en af ungernes seng og hun ligger derinde og krydser poter for, at jeg ikke lige opdager, at hun ikke har været ude endnu :o))
maj 2008
Følger: 29 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 53 Svar: 1.070
Uha, idag skal jeg på apoteket, finde vej ud til Silvan!!, og så skal jeg hente kæresten fra skole kl 12, sådan at vi kan komme afsted mod København vi tager dog hjem igen i aften
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 464
Jeg skal være færdig på arbejde før der er weekend, og der er ingenting at lave i dag - så dagen bliver lidt lang, men heldigvis kan jeg flexe, så går måske lidt før i dag :o)
Men weekenden står på By night i det lokale center i aften. Julerengøring og pybtning i morgen. Søndag står den på ringtræning og julemarked :o) Så er den weekend vist også brugt :o)
God weekend til jer alle :o)
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 92 Hunde: 5 Emner: 233 Svar: 11.268
I aften står den på juuuuuuuuulefrokost med fri bar! I morgen skal ømme hoveder plejes og så kommer der besøg fra nordjylland af en gut der vil købe dele til sin bil... Resten af weekenden er ikke planlagt endnu...
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.483
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.377
Har været syg fra arbejde siden onsdag, og savner mit arbejde vildt meget. Jeg hader at ligge syg, dagene bliver så mærkelige udflydende og feberen gør at jeg drømmer mærkelige drømme. Æv siger jeg bare.
Jeg vil være RAAAAAAASK.
apr 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 273 Svar: 3.149
Idag skal jeg gøre rent i hele hytten. Skulle have været på arbejde, men fik fri , da vi pt. mærker krisen så der er intet at lave.....
imorgen skal jeg på arbejde til kl. 14 og så tager Marie her fra HG med mig hjem og ser Twilight inden vi om aftenen skal ind og se den nye New Moon sammen.... Tror det bliver en hyggelig weekend...
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.483
jun 2005
Nu er det eftermiddagskaffetid og så ud med hunden.. o måske camet i solens anledning =D
Søvnen må vente til i aften, kan sgutte sove når det er så flot vejr =)
Christine - Jeg lider af lettere søvnløshed, og hvis jeg når over "det kritiske tidspunkt", så starter en ny dag og jeg bliver nødt til at stå op. Heldigvis kan jeg da fungere uden en nats søvn, det kniber hvis det er flere dage i træk, så er jeg ikke meget værd *GG*
feb 2005
Følger: 90 Følgere: 89 Hunde: 4 Emner: 387 Svar: 2.144
Godmorgen og rigtig god weekend =)