{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Godmorgen og rigtig god weekend =) {{forumTopicSubject}}

Uuuhhh klokken er ikke mange endnu, men det kan da stadig sagtens betegnes som morgen ; )

Jeg faldt i søvn på sofaen efter aftensmaden og fik et par tunge timer - og efter at have stenet serier på PC er jeg gået videre til rengøring ; )

Venter på Koen står op så vi kan gå en tur (vi var ude og gå kl 3 da kæresten kørte på job, så det varer nok et par timer endnu gør han er klar til mere aktivitet) - og søvn bliver der ikke mere af denne fredag *GG*

Hvad skal i have weekenden til at gå med?

Senere idag skal jeg bage rugbrød, og imorgen skal jeg ud og hjælpe et sæt venner med at male i deres nye hus..
- Ikke verdens mest spændende weekend *GG*

♪ Godmorgen godmorgen til hele bondegården ♫

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godmorgen og rigtig god weekend =)
  • #1   18. feb 2011 Jeg er gået i gang med vasketøjet... overvejer at tørre støv af, men ville egentlig hellere lave noget sjovt *GG*

Der er bare ingen der er stået op endnu der har tid til at underholde mig ; )

• #2   18. feb 2011 Er lige kommet ud af fjerne, står altid op på dette tidspunkte. Skal snart ud med den bette og så skal jeg forbi bilforhandleren inden jeg skal møde på jobbet kl. 9. Skal nemlig skrive under på den nye dyt. Har en lang arbejdsdag foran mig så er først hjemme engang efter 19 og så skal den stå på luftetur og aftensmad inden jeg skal tilbage til dynen.
    Skal arbejde en halv dag i morgen og så starter min weekend ellers, der skal bare gøres rent da det ligner at der har været en atombombespræning i lejligheden. smiley

• #3   18. feb 2011 Tillykke med den nye bil Sanne =)

Og ja, rengøring er altid god underholdning... I hvert fald ofte tidskrævende, så din weekend skal nok blive travl smiley

• #4   18. feb 2011 Jeg er bare super glad, for jeg var nede ved banken igår da jeg skal skifte og vi skulle lave forsikringer. Jeg vil gerne have en hundesygeforsikring til "fisen" men der er jo nogle alders krav. Hunden må ikke være over 4år, hmm malou fylder 4 den 25 februar. Så bankrådgiveren trykkede hurtigt på send knappen så jeg kunne nå at få den.

• #5   18. feb 2011 Arhh nina jeg har kun 52kvm så det er ikke forbi jeg bor i hus, men for H... jeg har meget lort. smiley

• #6   18. feb 2011 Jamen der er jo altid døre, paneler og lofte man kan vaske hvis man synes man har nået det hele ; )

Jeg overvejer køkkenskabene... Men tænker alligevel at jeg bliver træt på halvvejen, så det må blive senere på dagen de får tur =)

Nu er koen også stået op, så kan han da lige få sig en lufter.... Måske endda i solopgangen?!

• #7   18. feb 2011 næ... den står først op kl 7.31... dovne sol *GG*

• #8   18. feb 2011 Ja det har du ret i, men jeg tørre nu altid både kanter og skabslåger da malou hopper op af dem og når alt er hvidt så kan det bare ses.

Ja solen er doven, men jeg kan nu også bedst lide at gå i mørke for så er der ikke andre ude, dem her i byen er nemlig lige så dovne som solen smiley

• #9   18. feb 2011 Ååååhhhh gøende små hunde... hvor er jeg dog misundelig *GG*

Kaoz siger ikke en lyd med mindre det vedrører os - heldigvis da ; )

Selv posten kan få lov at banke på mens jeg sover uden han siger spor - det er først når/hvis der bliver taget i døren at han siger til - eller hvis nogen banker på vores vinduer =)

Er jeg vågen skal han nok sige til når det banker, men sover moar skal man være stille med mindre det er HØJEST nødvendigt... Dejlig hund *GG*

• #10   18. feb 2011 Jeg møder nogle få på de tidlige ture.. Flest der er ude og løbe (at de gider *GG*), men også nogle med hund der skal luftes =)

Det er nu meget hyggeligt lige at sige godmorgen i mørket =)

.. Og nu går vi afsted - god tur til jer andre hvis i også smutter nu her =)

• #11   18. feb 2011 Godmorgen smiley

Fie vækkede mig først 6.30 idag, så det var ren luksus *G*

• #12   18. feb 2011 Har været oppe i et par timer nu. I dag ikke noget specielt. Men i morgen skal vi til Belvederes fødselsdag (Bella & Belli). Det er snart et år siden Belvedere flyttede, men heldigvis er vi så heldige at have besøgt ham nogle gange i årets løb. I morgen skal vi fejre hans 8 års fødselsdag, og han får gaver i overflod. Ih, hvor jeg glæder mig, både over at han har det så godt, men også til at vi skal besøge ham.

Søndag kommer vores hundepassere til middag, som tak for at de passede hytten og hundene imens vi var på 17 dages ferie i Januar. Det er vi glade for, og selvfølgelig skal de vide at det er højt værdsat, at de passer dem for os.

God weekend til jer alle sammen.

Kommentér på:
Godmorgen og rigtig god weekend =)

Annonce