{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.485 visninger | Oprettet:

Racehund eller Blandingshund. {{forumTopicSubject}}

Jeg ved virkeligt ikke hvorfor jeg skriver dette her, men jeg har siddet og tænkt på hvem af alle os profiler, man oftes besøger - ''Racehunde''- eller ''Blanding af racer'' profiler!!!!? Jeg må indrømme jeg mest sidder og kigger på racehunde her på hundegalleri.dk, for der ved jeg med sikkerhed at jeg kan gå ind og søge på Rottweiler eller Golden retriever eller Afghansk mynde eller hvilken som helst andet racehund, når man sidder og kigger på blandingshunde, ved man ikke hvad man skal søge efter, for blandingshunde står kun som indrammet i ''Blanding af racer''. Man kan ikke bare lige søge på en blanding af (fx.) Labrador/Rottweiler- blanding...
Jeg støder nogen gange på nogle profiler her inde hvor hundejere som har blandingshund har sat deres hund ind under ''Racehunde'' og hvis de fx. har en blanding af en Cocker spaniel/Labrador, har de sat hunden ind under ''Cocker spaniel'' og har lavet derefter en / (skråstrej) og har skrevet Labrador.. haha, den metode kunne jeg da også godt finde på hvis jeg havde en blanding!! .... Jeg ved ikke om I kan følge mig? ..

Kh.
Ida.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Racehund eller Blandingshund.
Kommentér på:
Racehund eller Blandingshund.

Annonce