{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.096 visninger | Oprettet:

Fodring af stor tynd hund! {{forumTopicSubject}}

Kære HG'er!

Jeg er kommet på bar bund! Jeg har aldrig ejet en stor hund og har derfor ingen erfaring indenfor fodring på det område.

Situationen er den, at min kæreste har en Golden Retriever med 1/4 breton i. Messy blev 5 år her i december og har aldrig været andet end havehund ..
Messy har altid fået skiftende billigt foder - hvad der lige var i supermarkedet, hvor der blev handler.

Så kom jeg ind i billedet i maj måned og det var jo slet ikke min måde at have hund på ..

Langsomt kom hun med i mine rutiner, vi påbegynder indkald og inden længe kunne hun løbe frit med de andre hund på stranden og i skoven. Men kiloene begyndte selvfølgelig at rasle af hende! Jeg fik overbevist min kæreste om at skifte foder på hende og hun kom i august måned over på 1st choices .. De første par Måneder tog hun på indtil fældesæsonen startede og hun begyndte at tabe sig igen .. Og har fældet som en sindsyg i to måneder!

Hun har ikke ændret sig i væremåde, har blot fundet ud af hvad en gåtur er og elsker at komme med på tur! Er glad og legesyg .. Der er ikke noget der indikere at hun er syg - udover at hun er tynd!

Min tanke er, at det er fordi hun pludselig er begyndt at blive brugt og at kroppen derfor har behov for ekstra næring end tidligere.

Men hvad vil I anbefale at fodre hende med? Det samme som nu + et tilskud? Et foder til aktive hunde?
Hun vejer 23 kg og får nu 500 g foder dagligt fordelt på 2 portioner.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fodring af stor tynd hund!
Kommentér på:
Fodring af stor tynd hund!

Annonce