{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hikke hos hvalp?
  • #1   11. nov 2015 det gør vores lille hvalp også. så følger lige med her smiley

• #2   11. nov 2015 Han spiser sandsynligvis for meget, for hurtig. Spred hans mad ud over et større areal, græsplænen, terrassen eller gulvet. Eller køb nogle madskåle hvor han skal arbejde lidt for at få maden.

• #3   11. nov 2015 Det klarer han helt selv - Han træder altid i madskålen, så der er mad udover det hele.

Han spiser ellers ret langsomt, men kan være han spiser for meget på en gang?

Han er simpelthen den dovneste hvalp. Han ligger ned og spiser.

• #5   11. nov 2015 Alle de hvalpe jeg har haft gemmen livet har haft hikke,, tror det meget normalt med de små pus smiley

• #6   11. nov 2015 Det er ganske normalt at hvalpe har hikke en gang i mellem, men det kan også være tegn på orm..
    Har han fået ormebehandlinger fra opdrætter?

• #7   11. nov 2015 vores får tit hikke efter eller under leg eller gå tur
    er dette også normalt.?

• #8   11. nov 2015 Hikke er altså ret normalt for hvalpe, og behøver ikke at være er tegn på noget specielt. De vokser gerne fra det.
    MEN hikke KAN også være tegn på orm. - så i skal nok lige holde øje for en sikkerhedsskyld. - regner med at han fik ormekur hos opdrætter, inden han flyttede hjemmefra? smiley

• #10   11. nov 2015 mine to på 13 uger , har også tit hikke , det tror jeg er helt almindeligt smiley jeg har slet ik tænkt det som et muligt probleme , blot hikke smiley

• #11   11. nov 2015 Han har fået alle ormekure, ja, han var til dyrlæge og få det hele sidst d. 5. ^^
    Er da glad for at høre, det er normalt! Det er første gang vi har en større race, da vores to andre begge vejer 4 kilo nu som udvoksede.
    Tak for svar!

• #13   11. nov 2015 Han er nemlig vildt bedårende!
    Han er en lab/berner, og han vil nok blive på størrelse med en lille berner. De havde en tæve fra et tidligere kuld, som lignede en høj lab, dog med et lidt mere bedrøvet udtryk. Monty er en af de store hvalpe i kuldet, så han bliver nok lidt større og bredere end hende.

Men han er fantastisk rolig hele tiden, det er skønt.

profilbillede
  • #15   11. nov 2015 Ja, Monty er oftest at se sådan her, hahah ^^
    Hele hans sind er jo bare roligt. Det var moren og den hund fra det tidligere kuld også. Han er opvokset på en gård med katte, to små drengebørn og så videre, så han har oplevet en del allerede. Intet skræmmer ham. Han sover sig bare igennem det, hahaha ^^

profilbillede
  • #21   12. nov 2015 Vær obs på at en flytning (stress) kan udløse "ormeangreb". Min ene hund havde som hvalp fået de 3 normale ormekure hos opdrætter, men efter flytning fik hun orm igen, og måtte derfor have ny ormekur, som så løste problemet (hun hikkede også meget), så bare for en sikkerheds skyld vil det være en god idé at aflevere en lorteprøve hos dyrlægen, som kan checke for orm.

Pøj pøj til din søster med den lille smuksak smiley

• #22   12. nov 2015 Åh, han virker nu ikke det mindste stresset over flytningen. Slet ikke som jeg normalt ville forvente en hvalp at gøre. Vi har besøgt ham 4 gange fra han var 2 uger, så han genkendte os allerede 3. gang og er knyttet til os.
    Han har taget det hele med ro og er faldet til med det samme.

Men skal da lige nævne det for min søster.

• #23   12. nov 2015 Jeg syntes heller ikke at min mastiff tæve virkede stresset, men orm det havde hun, og min dyrlæge nævnte at det ikke var usædvanligt med opblomstring af orm i forbindelse med flytning. Tænkte at det måske var en mulighed, udover at det også bare kan være almindelig hvalpehikke smiley

• #24   12. nov 2015 Skal nok lige nævne det for hende i hvert fald ^^

Kommentér på:
Hikke hos hvalp?

Annonce