{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.094 visninger | Oprettet:

Hikke {{forumTopicSubject}}

Jeg har gået i et stykke tid og undret mig over hvad jeg kan gøre ved at Mika ik altid for hikke.

Men han har det ret tit, og til tider for jeg ikke med hvad årsagen kunne være til det. Han har det nemlig altid efter han har spist eller drukket.

Mit spørgsmål til jer derude, hvad kan årsagen være at ens hund har hikke sådan små 4-5 gange om dagen. Og hvad kan jeg som ejer gøre, at dette mindskes hos min hvalp?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hikke
  • #1   18. maj 2012 Min hund hikkede altid da hun var hvalp, især efter hun havde spist og drukket. Det er helt normalt! smiley

• #2   19. maj 2012 Hunde hikker af de samme årsager som os. Nogle gange kan man bare ikke forklare det eller finde årsagen.

Tag evt. en afføringsprøve med til din dyrlæge for at være mere sikker på at hunden ikke har orm. da dette også kan skyldes det.

Du kan evt. løfte hundens skåle op til 20-30 cm, eller give foderpiller i en bold, så den kun tager én kugle af gangen
    mvh liza smiley

• #3   19. maj 2012 Mange tak allesammen for de fine råd.

Altså orm kan jeg med sikkerhed sige, har Mika ikke. Den procedure har vi været igennem

Ja han spiser ret hurtig, men vil da prøve at få hævet mad og vandskål. Det lyder til at det kan være med til og tage noget af det.

Kommentér på:
Hikke

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce