Hvalp tisser indenfor-selvom den lige har tisset ude? {{forumTopicSubject}}
Hej hg.
Jeg har et spørgsmål til jer. Vi har Lua herhjemme som er godt 1 år og var super dygtig til at blive renlig sidste år. Der var nogle uheld men hun forstod pointen efter ikke ret lang tid.
Nu har vi så fået hund nr 2, Bubbles, som pt er lidt over 4 måneder, og vi kan på ingen måde få hende gjort renlig! Vi er ude tit, og når hun har spist/sovet/leget osv, og når vi er i haven er hun nogle gange lidt tid om at få besørget men jeg er stædig og går IKKE ind før hun har gjort det hun skal. Problemet er så at hun en halv time senere kan sætte sig midt på gulvet og tisse/pølle. Hun piber ikke eller giver tegn til hun skal ud, hun sætter sig bare. Jeg har fået af vide hun ikke gør det ofte nok ift om det kunne være blærebetændelse.
Men vi har brug for hjælp? Nogen som har prøvet det samme og har et par gode råd?
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.679
Det kan være at i er nødt til at tage en periode, hvor i bare er super opmærksomme på signaler og går oftere ud
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.679
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.520
min yngste havde blærebetændelse 3 x på 4 måneder, og kunne holde sig hele natten, så jeg er ikke enig i at hyppigheden nødvendigvis hænger sammen med om der kan være en blærebetændelse....
Jeg synes du skal få stikset en urin prøve, for det er jo en by i Rusland at træne renlighed hvis der er en infektion
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.249
Rosa fulgte bare Luckys eksempel, men vi har jo også have, så det gjorde det noget lettere.
Men ja ned oftere, og så det samme sted selvfølgelig. Gør godt rent efter hende når hun gør det inde. Så skal det nok komme stille og roligt.
aug 2014
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 43
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.106 Svar: 39.856
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.528
nov 2008
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.207
Dog altid godt lige aflevere en urinprøve, jeg plejer at klippe ca. 5 x 5 cm af et engangskrus for oven, det stykke der ikke er klippet i bruges som sliske så urinen løber ned i koppen når hun tisser.
Hun tisser i dag altid to gange med 20 min. mellemrum når vi er ude at gå tur, tror hun har for travlt med at opleve og bruge sine sanser til at tømme blæren helt ved første tissetår, så vi ved hun skal tisse to gange.
Hvalp tisser indenfor-selvom den lige har tisset ude?