{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

Tisser indenfor {{forumTopicSubject}}

Min lille hvalp er begyndt at tisse rigtig meget indenfor nu. Vi har haft ham ca. tre uger og han er ikke helt renlig endnu, og jeg ved godt det tager tid, men han var begyndt at blive rigtig dygtig til kun at tisse udenfor hele dagen. Det var kun om aftenen, hvor han var ekstra livlig og legesyg, at han tissede indenfor, fordi han ikke nåede ud mellem legene. Men nu er han begyndt at tisse indenfor om dagen også.
Det skal lige siges, at han er rigtig glad for at være udenfor, også selvom det er koldt, og der ligger sne. Han vil helst gerne ud det meste af tiden.

Men hvorfor tisser han så ikke af, når nu han er derude i lang tid ad gangen?

Er der noget vi kan gøre for at få ham til det? Han vil nemlig hellere lege og løbe rundt hvis vi går med ud, end tisse af.

Kommer det med tiden eller kan vi gøre noget ekstra?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser indenfor
  • #1   13. jan 2010 Fordi han er optaget af alt det spændende der sker ude.
    Med ca. 2 timer mellemrum tar du ham udenfor et bestemt sted, bliv der indtil han har tisset.
    Leg ikke med ham, bare bliv på det samme område indtil han har gjort hvad han skal. ros ros og godbid Så kommer resten af sig selv, husk det kan tage op til et 1/2 år inden den er renlig, derfor er det vigtig at gå ud ofte

• #2   13. jan 2010 Han kommer ud mindst en gang i timen og lidt oftere når han leger og selvfølgelig hver gang han har sovet.... Men ja rigtigt nok som du siger så er der andre ting udenfor som er meget mere spændende end at tisse. Kunne godt være jeg skulle lave en lille indhegning et sted som er "tisse-område" måske. Vil jeg da forsøge og se om det virker. Ved godt det kan tage lang tid, men synes bare det var så ærgeligt nu hvor han var blevet så god til at tisse udenfor at det så lige gik lidt tilbage igen.

Kommentér på:
Tisser indenfor

Annonce