Hjælp min hund tisser indenfor {{forumTopicSubject}}
Er der nogen som kan give mig nogle gode råd. Jeg har en FT springer spaniel på 10 mdr som vi fik da han var 6 mdr. Problemet er at han tisser indefor, selvom han er ude godt hele dagen og i løbet af aftenen bliver han lukket ud med ½ til 1 times mellemrum. Jeg har prøvet det med at rose ham når han tisser udenfor, så han ved at det er det helt rigitge.
Et andet problem er hvis man vil klappe ham så tisser han som om han er pisse bange. Vi har aldrig slået ham og mener da heller ikke at avler skulle have gjort det. Vi har tidligere fået hvalp fra samme avler og de har nogle skønne hunde og ordentlige forhold. Er der nogen der kan give mig nogle tips, for ellers går vi snart ud af vores gode skind!!!
sep 2004
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 289 Svar: 2.462
Nogle hunde bryder sig måske ikke om at blive klappet??
Er der andre tegn på om han virker bange når det er???
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
Urenlighed: Gå med ham ud, og bliv ude til han har gjort sig ren. Igen usikkerhed. Start forfra med renlighedstræningen. Og gå med ham ud hver gang. Ros ham i høje skyer og giv gerne en godbid når det lykkedes udendørs.
Indendørs: Rens i Rodalon, og ingen skæld ud.
nov 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 57
nov 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 57
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 416 Svar: 13.985
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.649
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.931
Tisseriet ville jeg behandle ham nøjagtig som en lille hvalp - ud hver gang han har sovet, spist, drukket, leget osv og så lidt ind imellem. Der skal altid en med ham ud, så man er sikker på, at han kommer af med det han skal og så han kan roses overstrømmende når han gør det...
Han skal trænes til at mennesker der rører ved ham er rare, start meget langsomt og beløn ham med super lækre guffer
Hjælp min hund tisser indenfor