{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.253 visninger | Oprettet:

alt mulig dårligt {{forumTopicSubject}}

Godaften,

Ja, overskriften er underlig men beskriver nok meget godt hvad jeg vil fortælle.

Inden jeg starter vil jeg gerne slå helt fast at dyrlægen blir kontaktet på mandag. Jeg skriver ikke herinde fordi jeg tror at I er dyrlæger men fordi jeg har brug for at komme ud med det og måske sidder der en ude bag skærmen som har prøvet det samme!

vi har Django en staff på 8 mdr. Da vi fik ham hjem fik han Arion med fra opdrætter. Vi opdagede hurtigt at han kløede meget og opdagede lopper i hans kurv! Han fik et seresto halsbånd på. kløen forsatte og han fik et par bare pletter så vi tog til dyrlæge. Her tog de et skrab og fandt ud af at han havde hårsækmider. Vi skulle se om hans eget immunforsvar kunne bekæmpe det. ifht kløen blev vi anbefalet at skifte til et foder med ukendt proteinkilde.
Vi skiftede til Optima nova med kanin og kartoffel. Kløen blev bedre. Her i løbet af kort tid er det vendt tilbage. Han klør, bider og slikker i sig selv. Hans små pletter er blevet pænere. Han slikker på vægge, sofaen ja alt! Her de sidste par dage er han begyndt at hoste. Han er blevet lidt bar omkring øjnene. Han spiser ikke helt op mere. Han et stadig glad og frisk!

hvad sker der? Jeg et grædefærdig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alt mulig dårligt
Kommentér på:
alt mulig dårligt

Annonce