386 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

sur/glad sur/glad

ja er lidt af begge del...... jeg er tit op hos min forældere... med frida... da de jo ha den dejlig græsplænden... som frida elsker problemet er den ikke er indhænget ordenligt,,, så frida få en snor på.... som er bundet til træet i forhaven...nu kommer så det der gør mig glad og sur på sammen tid.... på vej bo så en mand og kone med deres to uopdraget tæppetisser... de kan ba ikke gå i snor er ved at trække konen omkuld når de gå.... også stikker de tit af for dem.... så idag,,,ja frida fik legekammarate på besøge men´s hun var i haven.... de to små hissebropper....når tinget jeg og løbe hurtide ud... frida kan ikke med hvem som helst,,,, så måtte jo hurtide ud og ha styr på sagerne,,,, de visser så mand står inden i min forælderes have..... under mig lidt.,,,, ind jeg få sagt noget... svar han mig,,ja hun ser jo så sød ud,,, så de kun jo lige lege sammen..... noget jeg ikke sevl vil ha trodet på frida vil tillad... men hun gik sq fin i spænd med den lille tæve og lidt støere hanhund... som en da havde slålet hendes kødben.... en ting jeg sevl vil være sikker på hun havde ædet den for..... puha må lige ha luft,,,,,

men hvad fanden sker der for mand,,,, at lukke sin to små vild basser ind til en hund han ikke kender

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sur/glad
  • #1   25. sep 2006 en ting jeg så ha tinget på sender hen.... hvem havde haft skyden vis frida ha bidt dem eller omvendt

• #2   25. sep 2006 Ej en idiot...... hvis det havde været mig, var jeg flippet fuldstændig ud..... Selvom der ikke var sket noget....
    Der SKAL altid begge ejer tilstede......
    Jeg tror desværre DU vil have fået skylde Lars.... Da det er "jeres" have..... Det vil jeg tro...

• #3   25. sep 2006 Nelly *KBH Ø*
    var nemlig det snak gå på her hjemmen.... men frida´s snor går et 1m fra fortovet.... og er 100% iorden hund kan ikke slippe ud af den,,, og vis det endlig er hun står der ud unden op syndes ...som der så er fordi jeg /min mor eller far er lige i kønnekt hvor man kan se helle forhaven til.....

• #4   25. sep 2006 Jeg håber da han vil får skylden, da han jo gik ind i jeres have.....

• #5   25. sep 2006 jeg er helt sikker på at han får skylden fordi han så ikke ville have styr på dem (når de er uden snor)
    så efter hundeloven ville han få skylden hvis der skete frida noget

• #6   25. sep 2006 Iben/Martin ...-men mest Iben tror jeg jo desvære også ,,, men hvordan fanden vil de ha man holder muskel hund vis man ikke en gang på pravat grund kan lad sin hund være uden man holder den i kort snor

• #7   25. sep 2006 sådan nowed svineri...Kan godt forstå du er sur.. Men heldig at det faldt godt ud!!

• #8   25. sep 2006 jeg har nemlig læst en del om hundeloven fordi Tasha tit går uden snor! så jeg er helt sikker...
    han skulle hermed også betale dyrlæge regninger hvis det gik så galt

• #9   25. sep 2006 christina Denise O nu er jeg ikke bang for der vil ske frida noget,,,snar hans/hendes hund---- da frida ikke kan med alt og alle.... men hun er lige som på min forælderes grund og er forsvart gjordt som hun ikke kan kommen ud der fra (den snor der er sæt til en beton klos og et ordenligt randeresreb.... med en kabinhag i ...så der vil hun ikke kun kom længer end 1m fra fortovskanden

• #10   25. sep 2006 Der er simpelthen nogle hundeejer som er så kold i røven...... Nogle padehatte.... øjjjjj hvor jeg bliver gal....
    Det er ligesom når der løber en løs hund hen mod og man står med sin egen i snor, og ejeren til den anden hund ikke har spor tralvt med at tage sin hund i snor.... Uha......

• #11   25. sep 2006 reese : ja nemlig,,, også det min forælder er bangen for.... at hele vej ser dem som sindsyg,,,deres søn ha sådan en kamphund... men en til nu ha vi da kun måtte smille og folk ha ville høre om racen

• #12   25. sep 2006 Nelly *KBH Ø*
    nej kender dem alt for godt.....min hund gør ikke noget...nej men det gør min måske

• #13   25. sep 2006 nej jeg tror da også at frida ville kunne klare sig det er ikke det, men bare for at stille det op imod hinanden!!!

Frida har snor på og er på en privat grund.
    hans hunde har ikke snor på og går ind på en fremmed grund!
    så hvis der var stet noget ville han få skylden fordi han ikke har sine hunde i snor og til lige med er gået ind på en fremmeds grund!
    og det er ligegyldig race af hundene

• #14   25. sep 2006 Lige præcis lars..... Hvis sådan en løshund lægger op til noget mod Deebo næste gang, så får den et flyvespark....... Er ligeglad med konsekvenserne.....

• #15   25. sep 2006 Nelly *KBH Ø* he he der er en anden her i byen der heller ikke forstå at alle hund ikke kan med alle.... han løb sq ind i en der ba slap sin hund... sket ikke noget andet en den hund der nomalet løber løst måtte en tur på ryggen...

Kommentér på:
sur/glad

Annonce