En rigtig træls situation :( {{forumTopicSubject}}
Ved ikke rigtig, hvor jeg skal begynde...
Ihvertfald er jeg blevet hundepasser.
Ikke, at jeg som sådan blev spurgt først, men ejer og han "kæreste" havde sat himmel og jord i bevægelse for at han skulle i alkohol behandling, så jeg blev først "spurgt", da det hele var arrangeret.
Ikke for det, jeg vil da gerne hjælpe, men...
Har selv en hvalp og bor i lejlighed, hvor et husdyr er tilladt..
Aftalen var, at kæresten skulle tage hunden, når jeg ikke kunne.
Og det skulle hun så i torsdags, hvor jeg ikke var hjemme fra torsdag til søndag.
Aftalen var, at hunden blev afleveret i ejers hjem torsdag middag og at hun så hentede den der. Det gjorde hun bare ikke, så hunden har været der fra torsdag til søndag og vidst nok, har hun været ovre at lufte den. Han tog så hjem fra afrusning fredag, da han ikke kunne få fat i hende kæresten og min datter skulle så lufte den, udover at passe hans kat + killinger. Dette fik jeg at vide ved en ren tilfældighed.
Så jeg er åbenbart hundepasser på ubestemt tid
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.695
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 4.010
Hende han er kæreste med (hvis de stadig er det) har han boet ovre ved sammen med hendes hund. Hun skulle så passe den, da han skulle ned og stille op til skanderborg festival, men de blev enige om at holde en pause, så dagen før, han skulle af sted, blev jeg spurgt, om jeg kunne passe den. Det gjorde jeg så.
Da han kom hjem derfra fandt de vidst nok sammen igen og det blev aftalt, at han skulle i behandling for sit alkohol misbrug på en formiddag og jeg blev så spurgt, om jeg ville passe hunden. Sagde, at det kunne jeg godt, hvis hun skulle noget og ikke kunne have ham.
Hun har så åbenbart valgt at slukke sin telefon og ikke reagerer på nogle henvendelser, så hunden har været alene i hans hjem fra torsdag til i går, hvor jeg hentede ham.
Jeg aftalte med hende, at jeg smed hunden ned til ham torsdag middag og hun så ville hente ham der, men om hun overhovedet har været og lufte hunden kan man jo have sine tvivl om
apr 2008
feb 2013
Følger: 10 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.376
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.403
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 1.209
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.650
okt 2007
Og det er ikke hendes hund, men hans.
Og arbejder på at få ham overbevist om, at hunden ville være bedre tjent med et nyt hjem.
okt 2007
Kunne nok godt have sagt nej og så havde hunden sandsynligvis været i hans hjem alene og bare blevet luftet/fodret nogle gange i døgnet
okt 2007
Han var taget hjem fra afrusningen, fordi han ikke kunne komme i kontakt med hende. Men sådan en behandling kan jo tage lang tid.
Men det skal ihvertfald ikke gå ud over hunden!
apr 2008
okt 2007
Hunden er loppe- og korn allergiker og er nu, trods loppehalsbånd, begyndt at gnave sig. Sikkert fordi, lopperne er i hans bolig. Har endelig fået ham til at købe noget kornfrit foder, så hunden har for første gang i et år ikke tynd/blød afføring.
Vil nu stadig prøve at få ham overtalt til at finde et nyt hjem til hunden...
sep 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 104
En rigtig træls situation :(