træls {{forumTopicSubject}}
det er nu anden gang at jeg sætter min hund til salg herinde. første gang den blev sat til salg blev jeg mange gange spurgt om han var solgt og de var interesseret i at købe ham og så skrev jeg jo selfølgelig nej det var han da ikke og så forventer man vel på en måde et svar tilbage men d et fik jeg selt ikke de skrev den ene besked og det var det. og grunden til at jeg synes det er træls det er fordi jeg jeg elsker min hund overalt i verden men jeg kan ikke beholde ham da jeg ikke må have hund hvor jeg bor og jeg er allergisk overfor pelsdyr og specielt for hunde så jeg håber jo selfølgelig at jeg kan finde et rigtig godt hjem til ham og når folk så skriver så bliver man jo på en måde glad for så har man jo et håb om at han måske kunne få et godt sted og så når folk ikke svarer tilbage til en så bliver man en smule skuffet, jeg har også prøvet at der var en som skrev at personen gerne ville have ham og at vi skulle mødes og jeg var selfølgelig glad for jeg synes den person passede perfekt til ham, men så skrev personen ikke rigtig mere og der blev jeg sgu lidt ked af det for det er da selfølgelig en ærlig sag hvis folk nu ikke er interesseret alligevel men bare det at de ikke siger det og bare lader være med at skrive synes jeg er mega træls for så ved man jo ikke om de vil have ham eller ej og så står man der og ikke ved noget som helst altså hvis bare folk så ville sige at det ikke lige var noget for dem alligevel er det da helt okay for så ved man da hvad man har med at gøre....
dec 2004
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 53
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
dec 2004
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 53
det håber jeg også:)
træls