{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Jeg bliver vækket et par gange om natten. {{forumTopicSubject}}

Ja Taiga har svært ved for tiden at finde id af hvor han vil sove om natten så han vandre lidt rundt og da han ikke er 100 % renligt så flyver jeg jo til døren HVER gang. Men næ nej han vil ikke ud :| nå men i går havde jeg så sat hans bur ud på terrassen og der lod jeg det så bare stå han bruger det nogle gange men det er sjældent.
I nat vil han så ud og men da jeg lukker op for han kan komme ind løber han direkte over i buret og finder sig til rette o_O haha hvad sker der for den lille tosse. Nå jeg er skide træt her efter job så tænker jeg vil tage hjem, tage en lur og så hente José, køre ud til mormor og morfar med hende og så vidre til træning...

Det VAR i hvert fald planen. Men drengen kan så åbne lågen i buret og har raseret bryggerset så der ligger vaskemiddel ud over der hele... Jeg griner faktisk bare lidt for en tur rundt viser at han ikke har ødelagt noget han har bare hygget sig... Jeg kigger på buret og tænker HEY i det mindste har han da ikke tisset ud af buret (jep det er noget han kan, uden at lette ben) men jeg nåede KUN lige at tænke det da jeg ser min seng, nu forstår jeg hvorfor der var vaskemiddel i hele gangen o_O smiley

Haha nu skal jeg gøre rent over det hele IGEN ;P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg bliver vækket et par gange om natten.
Kommentér på:
Jeg bliver vækket et par gange om natten.

Annonce