1.143 visninger
|
Oprettet:
HJÆLP! Stueren hund tisser inde??! {{forumTopicSubject}}
Er der nogen kloge hoveder herinde, som ved hvorfor min 4 årige STUERENE hunhund tisser på gulvet indenfor?
Hun har aldrig tisset inde efter hun er blevet stueren (medmindre hun ikke blev lukket ud) indtil her for nyligt, hvor hun er begyndt at tisse indenfor?!
Hun har gjort det mindst seks gange indenfor den sidste måned, og det er altid inde i stuen.
Nogen der ved hvorfor, eller hvad man kan gøre ved det? Det er ved at være lidt irriterende!!
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.854
Hvordan gør du rent efter hendes uheld?
okt 2010
Følger: 2 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 12
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 88 Hunde: 4 Emner: 945 Svar: 17.604
Så er der andre sygdomme, mener den der hedder Cushings Syndrom kan gøre det, altså det begynder i det små ....
Og desuden, vil jeg fortælle, og det er ikke for at skræmme eller male fanden på væggen, blot for at fortælle det, min nu afdøde tæve begyndte også med at gøre det af og til og med tiden blev det så værre ... desværre var turene til dyrlægen ikke nogen god oplevelse, heller ikke den scanning hun var igennem .... de fandt ihvertfad ikke ud af hvad det var før det var så slemt jeg insisterede på de måtte åbne hende og se hvad der var og de viste sig at være blærekræft .... desværre da så fremskreden at hun ikke blev vække igen ....
okt 2010
Følger: 2 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 12
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.119
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.854
Men start med at få hunden undersøgt.
HJÆLP! Stueren hund tisser inde??!