{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.889 visninger | Oprettet:

Erfaring med Zylkene {{forumTopicSubject}}

Da Sam alligevel skulle til 1 års undersøgelse, snakkede vi med dyrlægen om hans angst, og vi kom ind på at han måske skal have Zylkene. Hun sagde at vi kunne tænke over det, og vende tilbage.
Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer med det?
Jeg ved godt det er meget individuelt fra hund til hund, hvordan det virker og ikke virker. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med Zylkene
  • #1   28. jan 2015 Vi brugte det i forbindelse med nytåret, og startede så i god tid med det, for så at supplere med stesolid d. 30 og 31. Vi oplevede desværre ingen virkning overhovedet, så det er ikke noget vi bruger igen.

    Men ved da at andre har gavn af det, så jeg ville nok give det en chance.


  • #2   28. jan 2015 Line,jeg har brugt zylkene i sommers til Sally i forbindelse med vores flytning,den tog hårdere på Sally end jeg regnede med-jeg brugte det med god virkning... smiley

  • #3   28. jan 2015 Jeg har en veninde der passer en shih Tzu tæve. Denne hund er skrækslagen for 2 ting: Fyrværkeri og at køre i bil. Da de kører ret meget i bil, spurgte min veninde mig om jeg havde et råd. Jeg anbefalede D.A.P spray. Det brugte de så i nytåret og bruger nu i bilen. Og hunden tager det hele fuldstændig roligt. Det er da et forsøg værd med Zylkene eller D.A.P. smiley

  • #4   28. jan 2015 jeg har rigtig gode erfaring med Kalm. og så er det meget let at give min elsker det og spiser det meget gerne

  • #5   29. jan 2015 min fik det fra slutningen af november til starten af januar, da han er meget angst for fyrværkeri. Det virkede langt bedre end jeg havde turde håbe på, han kunne af og til sove fra store raketter, hvor han før kom farende og forsøgte at gemme sig, savlende og rystede over hele kroppen.
    Har tidligere haft en hund der var bange for at køre i bil, der brugte vi D.A.P, det havde en minimal virkning, selv med målrettet træning


  • #6   29. jan 2015 *jeg har rigtig gode erfaring med Kalm. og så er det meget let at give min elsker det og spiser det meget gerne*

    Ikke for at være grov men der mangler et ret vigtigt punktum, når man læser sætningen.........*G* jeg måtte lige læse den igennem før jeg kunne se at det var hunden og ikke din elsker,der meget gerne spiser det smiley


  • #7   29. jan 2015 Ha ha Mette - det kan jo være, han også skal beroliges lidt smiley

    Jeg har prøvet Zylkene på to hunde - helt uden effekt. Den ene endda på høje doser (efter dyrlægens anbefaling) i en hel måned. Absolut ingen virkning.


  • #8   30. jan 2015 Mange tak for jeres svar (: Tror vi sprænger ud i det (:

Kommentér på:
Erfaring med Zylkene

Annonce