{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Træt af Zylkene {{forumTopicSubject}}

Nogen der har erfaring med at jer`s huns bliver træt af Zylkene. Synes min lille Ella guld har sovet lidt ekstra meget i aften, meen hun har osse fået sit første bad i dag, noget som gik fint, men ikke favorit tingen at gøre, men hun er nå ren og pen smiley

Hun er 4 måneder og fik 1 tab av den mindste dosis, for at prøve om det virker føre vi skal ud på en længre køre og båd tur hvor hun må være i bur på kennelen på båden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træt af Zylkene
  • #2   8. nov 2012 Blir jo så bekymret for bitte mus, så godt at høre det ikke er helt unormalt. Jeg kommer nog til at være mere nede i kenelen en oppe i båden uansett vil jeg tro smiley

  • #3   8. nov 2012 Det er ikke normalt, så vidt jeg kan forstå på informationerne fra producent. Jeg har heller aldrig selv oplevet det eller hørt om det.
    Det kan naturligvis være, at hunden - i og med, at den bliver roligere og mindre nervøs - har et stort søvnbehov, fordi den til daglig er ekstra opmærksom og agtpågivende?


  • #4   8. nov 2012 Tak for at i vil svare smiley Hun er vågen og er helt sig selv i dag, fiser rundt, vil lege og lave ballade smiley Har tænkt lidt på om det var pga at hun fik tab sent på aftenen i 20 tiden og var i bad for 1 gang og når tab sat i gang med at virke så var det jo næsten putte tid smiley Blir jo helt tosse i hode og er nok en lidt vel overbekymret hønemor smiley vil bare at hun skal få en rolig tur og ikke blive bange..

  • #5   8. nov 2012 Hvor skal hun hen?
    Tror primært at eventuel døsighed kommer fordi hunden bliver afslappet og ikke længere bruger energi på at være nervøs. Selve præparatet giver ikke døsighed.

    Jeg har vildt vildt gode erfaringer med zylkene - det eneste jeg er træt af, er at det er så dyrt!


  • #6   8. nov 2012 Min sover også mere efter han er startet på det, men jeg har ikke indtryk af at han er mere træt - kun mere afslappet og ikke sådan på mærkerne som tidligere.

  • #7   8. nov 2012 Vi skal til Norge, så det bliver 2 timer i bil og 3,45 timer med båden. Så hun får en føre afrejse i aften så er hun godt afslappet til vi kommer til båden og alle indtrykkene som kommer der.S.R fandt et sted på nættet som slæds ikke var så dyrt. Skal se om jeg kan finde adressen smiley tusind tak igen for jeres svar smiley

  • #8   8. nov 2012 Jeg vil meget gerne have linket, hvis du finder det!

    Rigtig god tur til Norge smiley


Kommentér på:
Træt af Zylkene

Annonce