{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.499 visninger | Oprettet:

Alene hjemme - umulig opgave. {{forumTopicSubject}}

Vores kære vuffer kan nu IGEN absolut ikke være alene hjemme.

Hun er 4 år, og da jeg fik hende gjorde jeg alt forkert, så hun har virkelig fået en dårlig start på alene hjemme træningen.

Jeg er nu blevet klogere, og da hun var lidt over et halvt år startede jeg forfra med alene-hjemme træningen, step-by-step, og det virkede fantastisk.

Da hun var omkring 2 år flyttede vi i ny lejlighed, og hun havde lidt opstartsproblemer, men igen hjalp det med det samme da vi startede helt forfra med træningen.

Hun har en katteven herhjemme, som hun er meget glad for, og som jeg tror hun også har været glad for når hun har været alene hjemme. Nu er vores kære kat dog forsvundet, og vi har fået naboklager, fordi hun gør/skriger når hun er alene.

Jeg er igen startet helt forfra med træningen, og vi har nu også sat kamera op, så vi kan følge med i hvad hun laver når vi er væk. De første par uger gik det glimrende, og vi kom op på 3 - 4 timer hvor hun bare lå og sov, men nærmest fra den ene dag til den anden, er det startet forfra, og hun skriger og gør hver eneste gang vi går. Hun render rundt i hele stuen, og er vildt rastløs, dog afbrudt af korte perioder, hvor hun spiser kødben, sover i sofaen, eller leger med aktivitetsbolden.

Det er nu 2 måneder siden katten forsvandt, og vi har stadig ikke haft succes med noget som helst, selvom jeg starter forfra hver gang hun har været ked af det.

Kan det virkelig passe at hun ikke kan lære det igen, og i så fald, hvad skal vi gøre? Vi har fulgt bøgerne fuldstændig, og hun er dejlig træt inden vi går hver gang. (Stille og rolig gåtur, søgning i haven á ca. 20 min, samt et lille spor)

Udover dette har hun en DAP dispenser, og vi sprøjter med DAP spray inden vi går, samt hun er fast på Zylkene, i samråd med dyrlægen.

Undskyld den lange smøre - men jeg er desperat. Det er så synd for hende, og hele mit liv står på stand-by lige nu, fordi det hele går op i træning med hende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemme - umulig opgave.
Kommentér på:
Alene hjemme - umulig opgave.

Annonce