{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Zylkene erfaringer {{forumTopicSubject}}

Jeg har et spørgsmål til Jer, som har prøvet Zylkene til Jeres hunde.

Jeg har en dansk svensk gårdhund, som er rigtig skrap til agility.
Han har været til konkurrence 1 gang for 1½ år siden, og det gik helt skævt, han blev bange og forlad banen, for at komme til bilen.
Efter det har han ikke løbet agility konkurrencer, og vi gik istedet over til Rally.
Der har vi været ude til konkurrencer hele sidste år, med rigtig fine resultater. Derudover har han været med til agility konkurrencer som "tilskurer", når jeg har været afsted med den anden.
Jeg er mest selv til agility, og er derfor startet agility med ham igen.

Jeg var så på kursus med begge hunde for en uges tid siden, hvor jeg blev spurgt, hvorfor han ikke løber konkurrencer, når han er så dygtigt. Jeg forklarede det sidste forløb vi havde, samt at der ikke skal så meget til at gøre ham utryg.

De oplyste mig så, at jeg skulle prøve Zylkene, og give ham det 2-3 dage før konkurrencen.

Jeg har derfor overvejet, at melde ham til en konkurrence, som jeg ved ligger langt væk fra støj og andet forstyrrende elementer. Nøjes med at melde ham til kl. 1 løbene, også prøve at give ham Zylkene.
Nu har han trods alt erfaring med konkurrencer.

Så Jer, der har erfaringer med Zylkene, tror I det vil være en god idé?

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Zylkene erfaringer
  • #2   29. apr 2013 Nogle dyr virker det på, og andre gør det ikke. Jeg har selv en kat, der får Zyklene indimellem.

  • #3   29. apr 2013 Det er jo forskelligt om hvad virker..

    Min fik det til nytår, og der virkede det da, men havde stadig en skræmt hund. Men ikke mere end hun kunne gå ud osv. da det stilnede lidt af igen.
    Men det var dejligt at have en hund som ikke var rædselsslagen.
    Vi supplerede så med stress dråber fra bach blomsterremedier, og de har bestemt også været med til at hjælpe på det.


  • #4   29. apr 2013 hej marianne. Tezza er jo lige erklæret dement og skal have Zylkene mod det at hun går hvileløst omkring. Det havde en lille vikrning efter 2 dage. Og det har altså hjulpet hende. Hun vader ikke så meget rundt før senge tid mere. Nu skal hun så have en kapsel om dagen fra i morgen. Hvis ikke det hjælper på en periode på 4 uger, så vil det ikke.


Kommentér på:
Zylkene erfaringer

Annonce