{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Zylkene - jeres erfaringer?
  • #1   19. dec 2011 Jeg har brugt det til den ene af mine, der var ulykkelig efter vi flyttede et andet sted hen + senere hen da der havde været håndværkere på taget, som gjorde hende bange. Begge gange var det jo ikke stærk angst (som hun fx har nytårsaften), nærmere nervøsitet. Hun pev og var rastløs, inden jeg brugte det.
    Jeg optager hundene hver dag jeg er hjemmefra, og efter nogle dage synes jeg tydeligt at se en forskel i opførslen - Hun var klart mere rolig.
    Det skal dog siges, at jeg havde også D.A.P i 2 stikkontakter.


  • #2   19. dec 2011 Jeg har brugt det til nytårsaften for at hundene kunne få en smule fred, da der bliver fyret virkelig meget af her. Det har hjulpet rigtig godt og hundene har kun været lidt bange omkring kl 12

  • #3   19. dec 2011 Vi prøver det af i år på én af vores hunde, med tendens til stress. Da det er første nytår vi skal have sammen emd hende er vi meget i tvivl om hun kunne være nytårsangst. Så vi har gang i både zylkene, har dap til stikkontakten og skal have en thundershirt.

  • #5   19. dec 2011 jeg brugte det på begge mine i forbindelse med nytår sidste år, uden effekt..
    -De havde fået det fra d. 20 på dyrlægens anbefaling..


  • #6   19. dec 2011 Syns ik det havde nogen virkning, brugte det i forbindelse med flyvning.. Virkede bedre med dap som jeg sprøjtede på tæppet han lå på

Kommentér på:
Zylkene - jeres erfaringer?

Annonce