Fyrværkeri og en skræmt hund.. {{forumTopicSubject}}
Var ude med min hvalp på 5 måneder for godt og vel en halv time siden, da jeg troede der ville gå lidt tid inden der blev fyret af i vores by igen, og der kun blev fyret af ude over Aalborg. Men næh nej..
Hun har lige nået at få tisset (en runde i vores have) jeg har snor på hende ja, lige indtil jeg vil skyde på en på vores vej da det var meget tæt på og det var jo selvfølgelig et kanonslag.. hvalpen flyver afsted, piver, hyler og vil bare ind, jeg når ikke at få kortet snoren ind inden jeg taber den, jeg har heldigvis ladet døren stå åbent ind til vores bryggeres så hun sider derinde. Har væltet vasketøjskurven og skoreolen.. jeg får styr på hende, sidder lige så stille derinde indtil jeg føler hun er faldet til ro igen, så lukker jeg hende ind i huset.
Så tager fanden bare ved hende! Hun løber rundt i hele huset og overskider alt inkluderet sig selv. Fy forfanden.. jeg kender desværre ingen der bor ude på landet, for så havde jeg godt nok spurgt om jeg ikke måtte kommer derud med hende
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.061
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.162
Det har gjort vi næsten ikke kan gå ture og hvis det endelig lykkedes er halen mellem benene og han trækker som en gal. Han får hverken tisset eller skidt
Til nød med meget lokken kan jeg få ham ud på en lille tissetur i haven, men han vil helst ikke og gemmer sig, når jeg finder snoren....
Han er dog næsten tryg indendører. Ved meget høje brag ligger han sig under sofabordet og jeg lader ham ligge. I morgen kommer jeg en dug på det bord, så det bliver en lille hule
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 58
Hun er faldet til ro igen, men følger med mig over alt. Måtte have hende i bad, som hun også heldigvis nød eftersom hun havde jogget i lorten hun havde lagt i sin kurv også
jan 2012
jan 2012
jan 2012
Den havde jeg overvejet, men der er ingen af dem jeg kender der er hjemme i morgen
Men vi kører over og køber nogle tabeletter til hende i morgen, jeg er ved at hente musik ned og sætte lyddæmpende gardiner op
I morgen eftermiddag går jeg en lang tur med hende, minimum 6 km så må vi håbe hun er træt resten af aftnen.
Tak for jeres råd!
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 136 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 162 Svar: 12.825
Du skal sørge for mentalstimulering. Det er det, der trætter.
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.162
Her står den på en masse mentaltræning, leg og dejlige kødben
Bemærk i øvrigt hvad Malene skriver ang. minutter.....!!
jan 2012
jun 2014
Følger: 1 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 84
Men kender alt for godt problemet. Så sent som her til aften rev min sig ud af halsbåndet, der lød ikke engang nogen brag, og så løb han ellers tilbage til havelågen og ville ind igen. Det er ikke spor behageligt.
EDIT: Tænkte selvfølgelig ikke på at de fleste nok har lukkede imorgen
jan 2012
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 85 Svar: 1.952
jan 2012
- Hun ligger og sover selvom det brager godt og grundigt, så ved ikke hvornår vi kommer ud igen men det er en god test om hvor længe hun så kan holde sig
Fyrværkeri og en skræmt hund..